درخشان: اگر پرسپولیس می‌خواهد حاشیه امنیت داشته باشد باید گل‌های بیشتری بزند
درخشان: اگر پرسپولیس می‌خواهد حاشیه امنیت داشته باشد باید گل‌های بیشتری بزند

درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص برد سرخپوشان برابر تیم گل گهر سیرجان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال صحبت‌هایی را مطرح کرد.

 

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، حمید درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص  برد سرخپوشان برابر تیم گل گهر سیرجان در هفته هفتم  لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: به نظرم بازی خوبی بود و پرسپولیس هم خوب بازی کرد و می‌توانست به گل‌های بیشتری برسد، اما به یک گل اکتفا کرد و توانست گلش را حفظ کند. همچنین ۳ امتیاز بازی از همه مهمتر بود و پرسپولیس توانست امتیازات کامل را بگیرد. در مجموع شکل بهتری داشت و فکر می‌کنم نتیجه خوبی کسب کرد.

وی افزود: دقایق پایانی یک مقدار فشار تیم گل گهر بیشتر شد و یک جا‌هایی پرسپولیس را به خطر انداخت. اگر پرسپولیس می‌خواهد حاشیه امنیت داشته باشد باید گل‌های بیشتری بزند و دقت بیشتری در گل زدن داشته باشد و به یک گل اکتفا نکند به همین خاطر یک خورده بازی دیشب خطرناک شده بود.
درخشان درباره اینکه تیم گل گهر را چطور دید، گفت: گل گهر تیم خوبی است. البته تشخیص این صحنه قابل مشاهده نبود که گل شده یا نشده است. اگر var بود می‌توانست شفاف‌تر باشد، اما آنچه که داور خط دید  تشخیص نداد که گل شده و اعلام ادامه بازی را داد. من فکر می‌کنم بهترین کسی که می‌توانست آن صحنه را تشخیص بدهد کمک داور آن طرف زمین بود که او هم تشخیص نداد که توپ گل شده یا نشده است.
پیشکسوت پرسپولیس درباره گلزنی شهاب زاهدی برای اولین بار گفت: به هر حال این بار و فشار  از دوشش برداشته شد. من از اول فصل گفتم و باز هم تاکید می‌کنم پرسپولیس نیاز به سانت فوروارد خوب دارد. شاید بتواند بازی‌ها را یک بر صفر پشت سربگذراند، اما این حاشیه امنیت برایش نیست و نیاز دارد یک بازیکن ۶ دانگ را در جلو داشته باشد. به طور حتم شرایط نبیل باهویی مناسب نیست که گل محمدی از او استفاده نمی‌کند.
وی در خصوص مصدومیت یاسین سلمانی و میلاد سرلک در این بازی گفت: چقدر بد است که این ۲ بازیکن مصدوم شدند. صدمه دیدگی در ادامه بازی‌ها مشکل برای پرسپولیس به وجود می‌آورد. این ۲ بازیکن تاثیرگذاری هستند و نمی‌دانم مصدومیشان شدید است یا نه! اما به هر صورت امیدوارم هر چه سریعتر برسند.

منبع: ایسـنا