اگر ما نبودیم، پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشت/ درویش به سازمان لیگ توهین می‌کند
اگر ما نبودیم، پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشت/ درویش به سازمان لیگ توهین می‌کند

مدیر تیم فوتبال سپاهان به انتقاد از مصاحبه مسئولان پرسپولیس علیه این تیم پرداخت.

 

مهدی سلیمی مدیر تیم فوتبال سپاهان شب گذشته گفتگویی با برنامه فوتبال برتر داشت و حرف‌هایش را درباره حکم کمیته انضباطی شروع کرد: سه هفته متوالی بزرگواران روی آنتن زنده تشریف آوردند و تا جا داشت سپاهان را زدند. یک فضای رسانه‌ای عجیب و غریب علیه سپاهان ایجاد شد. انتظار داشتیم حق دفاع به ما بدهید.

مجری برنامه در این لحظه گفت که من همیشه به شما و آقای ساکت فرصت داده‌ام و اضافه کرد: به هر حال در آن دو سه هفته نمی‌دانم شرایط چطور بود که صلاح نبود ما روی خط برنامه بیاییم. به هر حال یک فضای رسانه‌ای ایجاد شد و یک حکم خیلی خیلی سنگین برای ما ایجاد کرد. زمانی که ما بازی آسیایی داشتیم. سعی کردیم خودمان را وفق دهیم و در استیناف از حق خودمان دفاع کنیم.

بخش دیگری از صحبت‌های او انتقاد از مسئولان پرسپولیس و مصاحبه‌های آنها علیه سپاهان بود و در این مورد گفت: مسئله‌ای که می‌خواهم بگویم این است که واقعا اگر سپاهان وجود نداشت، دوستان ما در باشگاه پرسپولیس در چه موردی می‌خواستند صبحت کنند؟! همه در مورد گل گل‌گهر صحبت می‌کنند که گرفته نشده، اما مدیرعامل پرسپولیس درباره قرارداد دابو و آل‌کثیر صحبت‌ می‌کند و از نیروهای ماوراء الطبیعه می‌گوید. شما با این کار به سازمان لیگ و مراجع تصمیم‌گیری توهین می‌کنید! من فکر می‌کنم این فرافکنی است و حالتی وجود دارد که ضعف‌های مدیریتی خودشان را پوشش دهند.

مدیر تیم فوتبال سپاهان بار دیگر به حکم کمیته انضباطی بازگشت و حکم صادر شده را بسیار سنگین توصیف کرد: حکمی برای سپاهان صادر شده که خیلی برای ما سنگین بوده است. ما در مقام دفاع و منتظر رای کمیته محترم استیناف هستیم و خیلی امیدواریم حق ما بازگردانده شود.

او سپس درباره قوانین و مسائل مربوط به سقف قرارداد گفت: ببینید درباره سقف قرارداد؛ هیچ کس تا الان، چه خود باشگاه، چه سازمان لیگ، چه کمیته انضباطی و چه رای این کمیته، به هیچ عنوان اشاره نشده که سپاهان سقف را عبور کرده است. به هر حال ما قرارداد عیسی و دابو را اصلاح کردیم و آنها را اضافه کردیم. یعنی می‌گوئید مراجعی که در سازمان لیگ هستند، تخلف کرده‌اند؟! بهتر است در حوزه اختیارات خودمان نظر بدهیم.

او سپس به یک مصاحبه قنبرزاده رئیس کارگروه ناظر بر سقف قرارداد پرداخت و اینباره گفت: مثلا خود آقای قنبرزاده در مصاحبه‌ای گفت که پرسپولیس سقف قرارداد را رد کرده ولی به میزان کم. پس آنها چطور بازیکن خارجی‌شان را ثبت کرده‌اند؟! یعنی این موردی که آقای درویش مدیرعامل محترم باشگاه پرسپولیس مطرح می‌کنند، بیشتر خودشان را متهم می‌کنند تا سپاهان را.

منبع: خبـر ورزشی