به گزارش خبرگزاری شهاب، گردان‌های القسام اعلام کرد که پایگاه‌های صهیونیستی «زیکیم» و «رعیم» را ظهر امروز راس ساعت ۱۲:۰۰ موشک باران کرده است. گردان‌های القسام همچنین اعلام کرد که شهرک صهیونیست‌نشین «سدیروت» را هدف حملات راکتی قرار داده است. گردان‌های القسام روز گذشته نیز اعلام کرد که ۱۲۰ فروند موشک به شهرک‌های صهیونیست نشین […]

به گزارش خبرگزاری شهاب، گردان‌های القسام اعلام کرد که پایگاه‌های صهیونیستی «زیکیم» و «رعیم» را ظهر امروز راس ساعت ۱۲:۰۰ موشک باران کرده است.

گردان‌های القسام همچنین اعلام کرد که شهرک صهیونیست‌نشین «سدیروت» را هدف حملات راکتی قرار داده است.

گردان‌های القسام روز گذشته نیز اعلام کرد که ۱۲۰ فروند موشک به شهرک‌های صهیونیست نشین اشدود و عسقلان شلیک کرده است.

عملیات طوفان الاقصی در حالی وارد چهارمین روز خود شده که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی اذعان داشته که روزهای سختی در پیش رو دارند و توان بالای نیروی مقاومت دربرابر ماشین جنگی اشغالگران موجب شده تا این رژیم برای در تنگنا قرار

دادن غیرنظامیان به روشهای غیرانسانی قطع آب و برق، حمله به آمبولانس و مراکز بهداشتی و درمانی و کشتن خبرنگاران روی آورد.

بر اساس تازه ترین آمار، از آغاز نبرد طوفان الاقصی تاکنون ۲۰۸ کودک و زن در نواره غزه شهید شدند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه مجموع شهدای فلسطینی در این چند روز را نیز تا لحظه تنظیم خبر ۷۰۴ نفر اعلام کرد.

همچنین شمار زخمی های حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه ۴۰۰۰ نفر و تعداد زخمی های صهیونیست ها نیز از مرز ۲۷۴۱ نفر گذشته است.

 

منبع خبر: رکنـا