لئو تابستان وسوسه نشد، حالا می‌شود؟!/ آرزوی رویارویی دوباره مسی و رونالدو محقق نمی‌شود!
لئو تابستان وسوسه نشد، حالا می‌شود؟!/ آرزوی رویارویی دوباره مسی و رونالدو محقق نمی‌شود!

عربستان سعودی از رویای حضور مسی در مقابل رونالدو دست نمی‌کشد و قصد دارد اسطوره آرژانتینی را به صورت قرضی به لیگ خود بکشاند.

کریستیانو رونالدو به عربستان نقل مکان کرد و لیونل مسی با رد پیشنهاد هنگفت سعودی‌ها به دنبال ماجراجویی در اینترمیامی به آمریکا رفت و به این ترتیب شانس تماشای رقابت این دو اسطوره در مقابل هم کمرنگ شد.

اما عربستان از رویای حضور مسی در لیگ خود دست نمی‌کشد. با توجه به اینکه اینترمیامی دیگر نمی‌تواند به پلی‌آف MLS برسد و ستاره آرژانتینی چند ماه دور از میادین است، عرب‌ها قصد دارند به او پیشنهاد دورانی قرضی بدهند تا برای آخرین بار رقابت این دو اسطوره بزرگ تاریخ را در زمین بازی به نمایش بگذارند.

رودی گالتی، روزنامه‌نگار اسکای اسپورت در مورد لیگ حرفه‌ای عربستان که به دنبال اغوای مسی، اینترمیامی و MLS برای دورانی قرضی است، گفت: «بررسی‌های داخلی همچنان ادامه دارد و به زودی اخباری در این رابطه منتشر می‌شود». دیوید بکام نیز کاری مشابه انجام داده بود و در سال ۲۰۰۹ برای لس‌آنجلس گلکسی و میلان بازی کرد.

قبل از قرارداد مسی با اینترمیامی، صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستان سعودی پیشنهادی ۴۰۰ میلیون دلاری برای متقاعد کردن مسی ارائه کرد، اما این بازیکن آرژانتینی زندگی در میامی را انتخاب کرد. او تأثیر مثبتی روی اینترمیامی داشت و آنها را به فتح جام لیگ، اولین جام اینترمیامی، هدایت کرد.

با توجه به این که حتی احتمال بازگشت مسی به بارسلونا هم وجود ندارد و این بازیکن برای فصل جدید لیگ MLS خودش را آماده خواهد کرد، احتمال این که پیشنهاد وسوسه‌انگیز جدیدی از سمت سعودی‌ها او را ترغیب به حضور در این کشور کند هم بعید به نظر می‌رسد.

منبع: خبـر ورزشی