توضیحات قنبرزاده درباره جریمه‌های سپاهان و پرسپولیس
توضیحات قنبرزاده درباره جریمه‌های سپاهان و پرسپولیس

 منصور قنبرزاده، نایب رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه انتخابات هیئت فوتبال استان تهران گفت: مجمع هیئت فوتبال استان تهران در حال برگزاری است. او درباره حمایت سازمان لیگ از هیئت فوتبال تهران در خصوص مسائلی مانند زمین تمرین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و مسائل دیگر اذعان کرد: رئیس جدید ابتدا باید انتخاب شود و […]

- توضیحات قنبرزاده درباره جریمه‌های سپاهان و پرسپولیس

 منصور قنبرزاده، نایب رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه انتخابات هیئت فوتبال استان تهران گفت: مجمع هیئت فوتبال استان تهران در حال برگزاری است.

او درباره حمایت سازمان لیگ از هیئت فوتبال تهران در خصوص مسائلی مانند زمین تمرین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و مسائل دیگر اذعان کرد: رئیس جدید ابتدا باید انتخاب شود و سپس در این خصوص تصمیم گرفته شود. البته این را بدانید که سازمان لیگ فقط مسئول برگزاری مسابقات است و در خصوص زمین و مسائل تاسیساتی اختیار و وظیفه‌ای ندارد. سخت‌افزار ربطی به سازمان لیگ ندارد.

قنبرزاده درباره جریمه ۵۰ میلیاردی دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس و اینکه قرار است کجا هزینه شود بیان کرد:  آراء ابتدا باید به استیناف برود و هر موقع تصویب شود، در خصوص آن تصمیم گرفته می‌شود. ارکان قضایی فدراسیون فوتبال کاملا مستقل هستند و همان‌طور که شاهد بودید، به صورت مستقل آرایی را صادر کردند که از آن‌ها تشکر می‌کنیم.

او درباره قرارداد دابو و آل‌کثیر با سپاهان و همچنین قرارداد منتشر شده بازیکنان استقلال توضیح داد: از باشگاه سپاهان بابت اصلاح قرارداد این دو بازیکن طبق آیین نامه سازمان لیگ تشکر کردیم. در قرارداد آل‌کثیر، سال دوم قرارداد این بازیکن اصلاح شد که بحث کارگزار بود و آن حذف شد. در خصوص بازیکن خارجی هم این اتفاق افتاد. سقف بودجه سال اول آن ها نبود و سال دوم بود و کمیته انضباطی رای را صادر کرده بود. سپاهان از کارگروه شکایت کرده بود زیرا می‌گفتند قرارداد سال اول رعایت شده و کمیته انضباطی دستور داده بود که در صورت اصلاح، قرارداد این بازیکنان ثبت شود.

باشگاه خبرنگاران