به گزارش زیرنویس، سرهنگ علی قاسم پور در تشریح این خبر بیان داشت : ۱۶ مهر ماه عملیات کلانتری ۱۰۳ گاندی در حال گشت زنی در محدوده خیابان نفت شمالی تهران به یک دستگاه موتورسیکلت هوندا دو سرنشین با پلاک مخدوش، مشکوک و موتورسواران را تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند. وی گفت: […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ علی قاسم پور در تشریح این خبر بیان داشت : ۱۶ مهر ماه عملیات کلانتری ۱۰۳ گاندی در حال گشت زنی در محدوده خیابان نفت شمالی تهران به یک دستگاه موتورسیکلت هوندا دو سرنشین با پلاک مخدوش، مشکوک و موتورسواران را تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین با موتورسیکلت به سرعت به سمت شهروندی که در خیابان در حال استفاده از تلفن همراه خود بود مراجعه و تلفن همراه وی را ربوده و به سرعت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اعلام مشخصات متهم به سایر گشت های انتظامی و ایجاد طرح مهار و قانون بکارگیری سلاح، موتورسیکلت متهمان متوقف شد.

سرهنگ قاسم پور ادامه داد: متهمان برای فرار به ماموران حمله ور شده که با هوشمندی ماموران و قانون بکارگیری سلاح متهمان زمینگیر و دستگیر شدند و با انتقال متهمان به مقر پلیس مشخص شد متهمان دارای سوابق متعدد در امر سرقت میباشند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهمان در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۱۰ فقره سرقت مشابه با همکاری هم معترف شدند که در این خصوص شناسایی مال باختگان در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت و متهان بهمراه پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

منبع خبر: رکنـا