به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، رقابت‌های تکواندو گرندپری چین از امروز سه‌شنبه در در سالن «شانگسی» شهر تائویان آغاز شده و سه روز ادامه دارد. در روز نخست این رقابت‌ها ناهید کیانی در بخش بانوان و ابوالفضل زرندی و مهدی حاجی‌موسایی در آقایان، نمایندگان ایران بودند. در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم بانوان، […]

- کیانی به نقره اکتفا کرد؛ حذف ۲ نماینده مردان ایران

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، رقابت‌های تکواندو گرندپری چین از امروز سه‌شنبه در در سالن «شانگسی» شهر تائویان آغاز شده و سه روز ادامه دارد.

در روز نخست این رقابت‌ها ناهید کیانی در بخش بانوان و ابوالفضل زرندی و مهدی حاجی‌موسایی در آقایان، نمایندگان ایران بودند.

در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم بانوان، ناهید کیانی که پس از ناکامی در بازی‌های آسیایی پا به گرندپری گذاشته، کارش را طوفانی آغاز کرد و برابر دایلون از آمریکا، چیا لینگ لو از چین‌تایپه و تاتیانا مینینا نایب قهرمان المپیک از روسبه به پیروزی رسید و راهی دیدار پایانی شد.

کیانی که در آستانه کسب سهمیه المپیک قرار دارد در فینال مقابل اسکایلر پارک از کانادا قرار گرفت و در حالیکه برنده شد در دو راند بعدی نتیجه واگذار کرد و در مجموع شکست خورد تا به مدال نقره بسنده کند. ناهید با کسب این مدال نقره، دیگر فاصله چندانی با رسیدن به المپیک پاریس ندارد.

در وزن منهای ۵۸ کیلوگرم، ابوالفضل زرندی ابتدا تسکیرا از کرواسی را شکست داد و سپس مقابل محمد خلیل جندوبی از تونس شکست خورد و حذف شد.

در همین وزن، مهدی حاجی‌موسایی در گام نخست رقیب مجارستانی را از پیش‌رو برداشت، اما در ادامه به تائه جون پارک از کره‌جنوبی باخت و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

فردا چهارشنبه، متین رضایی، مهران برخورداری و میرهاشم حسینی نمایندگان کشورمان خواهند بود و پنجشنبه در روز پایانی رقابت‌ها، ابوالفضل عباسی و سجاد مردانی روی شیاپچانگ می‌روند.

هدایت تیم ملی ایران در گروه مردان بر عهده بیژن مقانلو است و مجید افلاکی به عنوان مربی وی را همراهی می‌کند. مینو مداح سرمربی تیم ملی بانوان در این رقابت‌هاست.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا