استقلال همچنان با پیروزی‌های مهم و البته کم تفاضل به راه خودش در لیگ برتر ادامه می‌دهد. کاملا طبیعی است که هواداران از روند نتیجه‌گیری تیمشان راضی باشند اما در عین حال بدیهی است که با توجه به سابقه این تیم، دلشان بخواهد نمایش تهاجمی‌تری را ببینند. البته مربیان استقلال در این رابطه معتقدند به […]

- سند محرمانه استقلال پیدا شد/ هواداران استقلال چند ماه دیگر یادشان می‌رود چطوری بردیم!

استقلال همچنان با پیروزی‌های مهم و البته کم تفاضل به راه خودش در لیگ برتر ادامه می‌دهد.

کاملا طبیعی است که هواداران از روند نتیجه‌گیری تیمشان راضی باشند اما در عین حال بدیهی است که با توجه به سابقه این تیم، دلشان بخواهد نمایش تهاجمی‌تری را ببینند. البته مربیان استقلال در این رابطه معتقدند به مرور زمان همه چیز درست می‌شود و طرفداران باید به تدابیر اتخاذ شده توسط جواد نکونام اعتماد کنند. کادرفنی آبی‌پوشان پایتخت بر این باورند که نسخه دقیق و محرمانه‌ای برای موفقیت استقلال در هفته‌های آتی مد نظر قرار گرفته است که بر پایه آن ابتدا باید ساختار تاکتیکی قدم به قدم بهتر شود که دقیقاً همین اتفاق در حال وقوع است.

طبق این طرح، استقلال اول باید خیال خودش را از بابت پیروزی راحت کند که دقیقاً همین طرح در حال جلو رفتن است و انصافاً استقلال در بازی‌هایش طوری کمربند را سفت می‌کند که تیم حریف اجازه عرض اندام فراوان در محوطه جریمه استقلال پیدا نمی‌کند. پس از اینکه این قاعده تثبیت شد آنگاه  به خود شرایط برای پیروزی‌های پرگل نظیر آنچه که در آبادان رخ داد هم فراهم می‌شود.

مربیان استقلال همچنین بر این نکته تاکید دارند که اگر اشتباهات داوری نبود، بردهای استقلال پرگل‌تر می‌شد البته به زعم آنها اگر استقلال همین روند پیروزی‌هایش را ادامه بدهد، چند ماه دیگر هواداران یادشان می‌رود تیم چگونه به بردهای متوالی رسید و حتماً حاضرند قهرمانی در لیگ بیست و سوم را با همین شرایط هم کسب کنند.

منبع: خبـر ورزشی