به گزارش خبرنگار مهر، سردار جواد تقوی عصر سه‌شنبه در یادواره شهدای انتظامی مشگین‌شهر اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی امروز از زمین و آسمان با حربه‌ها و حیله‌های مختلف تلاش می‌کنند تا این کشور را به جولانگاه فساد و تباهی تبدیل کنند اما غافل از این اصل هستند که جان برکفان فراجا هوشیار و بصیر […]

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جواد تقوی عصر سه‌شنبه در یادواره شهدای انتظامی مشگین‌شهر اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی امروز از زمین و آسمان با حربه‌ها و حیله‌های مختلف تلاش می‌کنند تا این کشور را به جولانگاه فساد و تباهی تبدیل کنند اما غافل از این اصل هستند که جان برکفان فراجا هوشیار و بصیر مانع از تحقق حیله‌های آنها می‌شوند.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی با احساس مسئولیت خطیر در صحنه‌های مختلف حاضر است تا جان در طبق اخلاص گذاشته و از آرمان و عزت این کشور و مردم به شایستگی دفاع کند.

فرمانده نیروی انتظامی اردبیل گفت: فراجا با تقدیم روزانه شهدای والامقام از نیروهای پاک و مخلص عهد و پیمانش را با شهدا و امام به نمایش می‌گذارد تا ثابت کند که مرزهای این کشور همواره در آرامش و امنیت بوده و هیچ وقت روی امنی را نخواهد دید.

تقوی افزود: نیروی انتظامی استان اردبیل با تقدیم ۱۹۶ شهید والامقام عشق و ارادت خود را به نظام، رهبری و ملت نشان داده و هر روز نیز در صحنه حفظ امنیت و نظم اجتماعی تلاشی جهادگونه انجام می‌دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با هرگونه بی‌نظمی و پلشتی مخالف بوده و قطعاً تضمین امنیت را با هوشیاری و بیداری بر عهده گرفته و سعی می‌کند تا زمینه حرکت‌های تحول‌آفرین را به شایستگی فراهم کند.

فرمانده نیروی انتظامی اردبیل اضافه کرد: هفته نیروی انتظامی فرصتی برای بازخوانی رشادت‌ها و سلحشوری‌های نیروهای فراجا است تا ما بتوانیم قدردان این سرمایه عظیم امنیت باشیم که هیچ خدشه‌ای نمی‌تواند حیات و ممات آن را به مخاطره بیندازد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم یاد و خاطره ۳۲ شهید والامقام نیروی انتظامی مشگین‌شهر با محوریت شهید بیگلری گرامی داشته شد و در کنار قرائت شعر، خاطره و مداحی، از خانواده‌های شهدای والامقام نیروی انتظامی مشگین‌شهر با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر و تجلیل شد.

منبع: مـهر