به گزارش زیرنویس به نقل از مهر، حامد یزدی مهر، عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اعلام هشدار نارنجی هواشناسی در استان تهران اظهار داشت: مدیریت بحران استان تهران با اعلام این هشدار به تمامی دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان، به حالت آماده باش کامل درآمده است. یزدی مهر گفت: طبق اعلام هواشناسی […]

به گزارش زیرنویس به نقل از مهر، حامد یزدی مهر، عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اعلام هشدار نارنجی هواشناسی در استان تهران اظهار داشت: مدیریت بحران استان تهران با اعلام این هشدار به تمامی دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان، به حالت آماده باش کامل درآمده است.

یزدی مهر گفت: طبق اعلام هواشناسی از عصر فردا چهارشنبه ۱۹ مهرماه تا روز جمعه ۲۱ مهرماه در استان تهران به ویژه نیمه شمالی و مناطق غربی استان شاهد وقوع رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید، کاهش قابل ملاحظه دما، آب گرفتگی بعضی معابر، رخداد مه و احتمال تگرگ خواهیم بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران بیان داشت: توصیه اکید مدیریت بحران احتیاط در تردد جاده‌ای و پرهیز از صعود به ارتفاعات و کوهنوردی است.

وی در ادامه با تاکید بر عدم توقف و تردد در حاشیه رودها و مسیل‌ها افزود: به تمامی عشایر توصیه می‌شود از جا به جایی خودداری کرده و از چرای دام در ارتفاعات و تردد گله‌ها در مناطق سیل گیر و کنار رودخانه‌ها بپرهیزند.