شاهین بیانی در خصوص اشتباهات داوری در لیگ ایران اظهار داشت: متاسفانه اشتباهات داوری در لیگ ما خیلی علنی شده است و بیشتر این اشتباهات به ضرر استقلال و به نفع پرسپولیس دنبال می‌شود. نمونه اش را در خصوص گل سالم گل گهر به پرسپولیس دیدیم و تا زمانی هم که var به فوتبال ایران […]

- از قصد VAR را به ایران نمی‌آورند/ خطیر استقلال را برای قهرمانی نبست

شاهین بیانی در خصوص اشتباهات داوری در لیگ ایران اظهار داشت: متاسفانه اشتباهات داوری در لیگ ما خیلی علنی شده است و بیشتر این اشتباهات به ضرر استقلال و به نفع پرسپولیس دنبال می‌شود. نمونه اش را در خصوص گل سالم گل گهر به پرسپولیس دیدیم و تا زمانی هم که var به فوتبال ایران نیاید، مشکلات حل نمی‌شود.  

وی در ادامه افزود: به نظر من از قصد نمی‌خواهند VAR را به فوتبال ایران بیاورند وگرنه در این سال‌ها آورده بودند. واقعا ما با نداشتن var سوژه خنده خیلی‌ها شده ایم و حتی سیستم ارتباط رادیویی داوران متن هم درست نیست. همین اشتباهات داوری پارسال در جایگاه استقلال هم نقش داشت و اگر این قدر به ضرر این تیم سوت نمی‌زدند، پایان بهتری داشت.

پیشکسوت استقلال در خصوص کسر ۱ امتیاز از پرسپولیس به دلیل عدم رعایت سقف قرارداد گفت: اگر از اول قرار بود ۱ امتیاز کسر کنند، خب به بقیه تیم‌ها هم می‌گفتند سقف را رعایت نکنند. متاسفانه تبعیض‌ها در فوتبال ما زیاد است و می‌توانم بگویم تنها پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی بسته شده اند. مدیریت استقلال هم این تیم را برای قهرمانی نبست و یک تیم معمولی را دست نکونام داد. نه بازیکنان اصلی را حفظ کردند و نه بازیکنان نکونام را جذب کردند. فاصله بین نیمکت و ذخیره‌ها در استقلال خیلی زیاد است و از اول گفتم، الان هم می‌گویم کسی نباید از نکونام توقع قهرمانی داشته باشد چرا که یک تیم متوسط را به او تحویل دادند و با نگرفتن بازیکنان مد نظر این مربی بیشترین خیانت را به استقلال و هوادارانش کردند.  

منبع: خبـر ورزشی