تنبیه گولسیانی گلزن دربی تشدید می‌شود؟/ روزهای سخت ستاره فصل قبل پرسپولیس
تنبیه گولسیانی گلزن دربی تشدید می‌شود؟/ روزهای سخت ستاره فصل قبل پرسپولیس

گیورگی گولسیانی فوتبالیست گرجستانی تیم پرسپولیس تا اینجای مسابقات تنها ۹ دقیقه برای تیمش به میدان رفته است!

 

نگاهی به دقایق حضور گولسیانی مدافع گرجستانی تیم پرسپولیس در فصل گذشته مشخص می‌کند این بازیکن در ۲۹ بازی فصل پیش در ترکیب سرخ پوشان حضور داشت که از این تعداد در ۲۷ بازی از ابتدا در ترکیب آنها به میدان رفته است.

به گزارش زیرنویس، گولسیانی با ۲۴۳۸ دقیقه حضور در ترکیب پرسپولیس در فصل گذشته در رقابت‌های لیگ برتر – جدا از مسابقات جام حذفی – به عنوان یکی از اصلی‌ترین مهره‌های این تیم به شمار رفت. او همچنین در ۴ مسابقه پرسپولیس ۶ گل به ثمر رساند که از این شش گل ۵ گل گولسیانی کاملاً برای پرسپولیس امتیازآور بود.

گولسیانی هر دو گل پرسپولیس در دربی رفت که با نتیجه دو بر دو به تساوی انجامید را به ثمر رساند تا نه تنها پرسپولیس مقابل استقلال شکست نخورد بلکه یک امتیاز هم بگیرد.

او همچنین در مصاف مقابل مس کرمان که پرسپولیس ۳ بر یک برنده شد زننده دو گل از مجموع سه گل این تیم بود تا ۳ امتیاز به حساب تیمش واریز کند  زمینه ساز قهرمانی تیمش شود.

گولسیانی در دیدار مقابل مس رفسنجان نیز در فصل گذشته تک گل سه امتیازی پرسپولیس را به ثمر رساند تا تیمش برنده زمین را ترک کند.

اما حالا همین بازیکن در فصل جدید و پس از اختلاف حساب هایی که با باشگاه برایش رقم خورد نه تنها در ترکیب اصلی جا ندارد بلکه تنها در چهار مسابقه از مجموع ۵ بازی این فصل پرسپولیس در لیگ برتر به عنوان یار جانشین تنها ۹ دقیقه فرصت حضور در میدان را داشته است. در لیگ قهرمانان هم تنها در وقتهای تلف شده مسابقه دوم پرسپولیس با الدحیل به میدان رفت. اتفاقاتی که برخی آن را به تنبیه بازیکن بااخلاق پرسپولیس از سوی باشگاه تعبیر می کنند.

با توجه به مطرح شدن نام این بازیکن در بحث کسر یک امتیاز از تیم پرسپولیس این شایعه به راه افتاده که شاید موضوعاتی این چنینی در ارتباط با نیمکت نشینی این فوتبالیست تاثیرگذار در هتریک قهرمانی پرسپولیس در فصل گذشته موثر بوده و حالا شاید اوضاع برای او بیش از پیش بدتر شود.

یادآور می شود؛ به تازگی کمیته انضباطی به دلیل مشکلات به وجود آمده در پرونده شکایت گولسیانی از باشگاه پرسپولیس، این تیم را به کسر یک امتیاز محکوم و در حال حاضر پرسپولیس با ۱۲ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد. در حالی که تا پیش از آن بعد از برگزاری مسابقات هفته هفتم پرسپولیس با ۱۳ امتیاز در صدر بود.

منبع: خبـر ورزشی