به گزارش زیرنویس، سرهنگ محمدرضا موسوی در تشریح این خبر بیان داشت : ۱۶ مهر ماه عملیات کلانتری ۱۵۴ چیتگر در حال گشت زنی در محدوده خیابان چیتگر جنوبی تهران به یک دستگاه موتورسیکلت هوندا دوسرنشین با پلاک مخدوش، مشکوک و موتورسواران را تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند. وی گفت: متهمان در […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ محمدرضا موسوی در تشریح این خبر بیان داشت : ۱۶ مهر ماه عملیات کلانتری ۱۵۴ چیتگر در حال گشت زنی در محدوده خیابان چیتگر جنوبی تهران به یک دستگاه موتورسیکلت هوندا دوسرنشین با پلاک مخدوش، مشکوک و موتورسواران را تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین با موتورسیکلت به سرعت به سمت شهروندی که در خیابان در حال استفاده از تلفن همراه خود بود مراجعه و کیف وی را سرقت کرده و به سرعت از محل متواری می شوند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اعلام مشخصات متهم به سایر گشت های انتظامی و ایجاد طرح مهار، موتورسیکلت متهمان متوقف شد.

سرهنگ موسوی ادامه داد: متهمان برای فرار به ماموران حمله ور شده که با هوشمندی ماموران متهمان زمینگیر و دستگیر شدند و از متهمان کشف  ۲ قبضه سلاح سرد شد.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران به انتقال متهمان به مقر پلیس  اشاره کرد و ادامه داد: متهمان در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۱۰ فقره سرقت مشابه با همکاری هم معترف شدند که در این خصوص شناسایی مال باختگان در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت و متهمان بهمراه پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

منبع خبر: رکنـا