زلزله صبح امروز، مدارس این شهر را تعطیل کرد
زلزله صبح امروز، مدارس این شهر را تعطیل کرد

به گزارش اطلاعات آنلاین، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان تایباد اعلام کرد: به جهت کاهش استرس دانش‌آموزان و خانواده‌های محترم، با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان و فرمانداری شهرستان کلیه مدارس نوبت صبح تایباد امروز چهارشنبه تعطیل شد. همچنین زمین لرزه بامداد امروز در هرات افغانستان باعث شد تا علاوه بر مشهد، مردم […]

- زلزله صبح امروز، مدارس این شهر را تعطیل کرد

به گزارش اطلاعات آنلاین، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان تایباد اعلام کرد: به جهت کاهش استرس دانش‌آموزان و خانواده‌های محترم، با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان و فرمانداری شهرستان کلیه مدارس نوبت صبح تایباد امروز چهارشنبه تعطیل شد.

همچنین زمین لرزه بامداد امروز در هرات افغانستان باعث شد تا علاوه بر مشهد، مردم شهرهای تایباد ، تربت حیدریه، تربت جام، خواف و بسیاری دیگر از نقاط استان نیز آن را ، احساس کنند.

در تایباد نیز که فاصله کمتری با کانون اصلی زلزله۶/۳ ریشتری دارد، بسیاری از مردم از خانه های خود بیرون و در خیابان ها حضور پیداکرده اند.

*مدارس ابتدایی خواف در نوبت صبح غیرحضوری شد

فرماندار شهرستان خواف نیز اعلام کرد: با توجه به زلزله صبح امروز (چهارشنبه ۱۹ مهرماه) مدارس ابتدایی شهرستان خواف در نوبت صبح به صورت غیر حضوری و در پیام رسان شاد انجام خواهد شد.

سایر مقاطع کلاس‌ها به صورت حضوری دایر است.

*مدارس ابتدایی در باخرز تعطیل شد

فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان باخرز اعلام کرد: مهدهای کودک و مدارس ابتدایی شهرستان باخرز امروز چهارشنبه ۱۹ مهرماه در راستای کاهش استرس خانواده‌ها تعطیل هستند و فعالیت های آموزشی بصورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

*زلزله خراسان رضوی هیچ خسارتی نداشت

نجات، مدیرکل بحران استانداری خراسان رضوی گفت: ساعت ۴و۱۱ دقیقه زلزله‌ای به قدرت ۶.۳ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین هرات افغانستان را لرزاند.

وی افزود: این زلزله استان ‌و شهر مشهد را لرزاند ولی طبق آخرین آمار از فرمانداران و دهیاران هیچ خسارتی در استان رخ نداده است.

منبع: اطلاعات انلاین