آمریکا سلاح ویژه کشتار جمعی در اختیار صهیونیست‌ها قرار داد
آمریکا سلاح ویژه کشتار جمعی در اختیار صهیونیست‌ها قرار داد

روزنامه یسرائیل هیوم نوشت که اولین محموله از سلاح‌های پیشرفته که با یک پرواز مستقیم از آمریکا ارسال شده بود شامگاه دیشب در فلسطین اشغالی به زمین نشست.

 

با گذشت ۵ روز از عملیات غافلگیرانه طوفان الاقصی، ارتش رژیم صهیونیستی حملات و تجاوزات هوایی خود به نوار غزه را شدت داده است.

براساس تازه ترین آمار اعلامی، تاکنون دست کم ۹۰۰ فلسطینی در حملات وحشیانه اشغالگران در نوار غزه به شهادت رسیده‌ و ۴۵۰۰ تن زخمی شده‌اند.

مهمترین اتفاقات امروز را بخوانید:

*یک منبع مقاومت در گفتگو با شبکه المیادین تاکید کرد که نیروهای مقاومت خود را برای یک نبرد طولانی‌مدت آماده کرده است و تمام امکانات لازم را در اختیار دارد.

*ایتمار بن گویر وزیر  امنیت داخلی رژیم صهیونیستی که برای القای نبود هیچ مبارز فلسطینی در شهرک سدیروت به این مکان اشغالی رفته و کنفرانس مطبوعاتی را آغاز کرده بود، پس از شنیدن صدای تیراندازی بلافاصله کنفرانس خود را قطع کرد و پا به فرار گذاشت.

*وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بیش از سه هزار مجروح در بیمارستانهای رژیم بستری شده اند که حال ۳۴۵ نفر از آنها خطرناک است.

*خبرنگار المیادین از فرار مستمر شهرک نشینان صهیونیست از جنوب فلسطین اشغالی خبر داده است.

*ظافر ملحم رئیس شرکت برق نوار  غزه تاکید کرد فقط ۳۰۰ هزار لیتر سوخت در شرکت برق غزه باقی مانده که تنها برای ۱۰ تا ۱۲ ساعت کافی است.

*سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی که عمق کینه و ماهیت جنایتکارانه اشغالگران را نشان می‌دهد، اعلام کرد که گذرگاه رفح در مرز با مصر را بمباران کردیم تا مانع از ورود هرگونه سوخت یا کمک‌ برای مردم غزه شویم.

*جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز چهارشنبه خانه پدری محمد ضیف فرمانده کل گردان‌های القسام را در خان یونس در جنوب نوار بمباران کردند.در این حمله شماری از اعضای خانواده ضیف به شهادت رسیدند.منابع محلی اعلام کردند که این حمله منجر به شهادت برادر، فرزند و نوه ‌اش شده است.

*روزنامه یسرائیل هیوم نوشت که اولین محموله از سلاح های پیشرفته که با یک پرواز مستقیم از آمریکا ارسال شده بود شامگاه دیشب در (فلسطین اشغالی) به زمین نشست.

*موسسه موسوم به سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز اعلام کرد که تعداد کل اسرائیلی‌های کشته شده در عملیات طوفان الاقصی به ۱۲۰۰ و زخمی‌های آن به ۲۹۰۰ نفر رسیده است.

منبع: اطلاعات انلاین