به گزارش زیرنویس ازقزوین، هفتمین اقدام جهادی شرکت توزیع نیروی برق در سطح استان قزوین وسومین مرحله اقدام جهادی با حضور اکیپ های فنی و پشتیبانی در منطقه طارم در محدوده فیدر آلتین کش و مسیر روستای شیزر انجام شد. مسعود خواجه وند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در مراسم آغاز این اقدام […]

به گزارش زیرنویس ازقزوین، هفتمین اقدام جهادی شرکت توزیع نیروی برق در سطح استان قزوین وسومین مرحله اقدام جهادی با حضور اکیپ های فنی و پشتیبانی در منطقه طارم در محدوده فیدر آلتین کش و مسیر روستای شیزر انجام شد.

مسعود خواجه وند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در مراسم آغاز این اقدام جهادی اظهار داشت: اقدامات جهادی شرکت در راستای تقویت و پایداری شبکه، کاهش خاموشی ها و جلب رضایتمندی مردم در طول سال اجرا می شود.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷ اقدام جهادی در مناطق مختلف استان اجرا شده و امروز سومین مرحله اقدام جهادی نیز در منطقه طارم انجام پذیرفت.

خواجه وند تصریح کرد: به دلیل قطعی های برق در منطقه طارم لازم بود اصلاح و بهسازی، احداث و تعمیر خطوط این محدوده به صورت مستمر انجام شود.

وی گفت: در فصل زمستان به دلیل وزش بادهای شدید معمولا با قطعی های مکرر برق روبرو می شدیم که با این اقدام احداث، اصلاح و بهسازی خطوط شبکه انجام می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین یادآورشد: اقدام جهادی سرویس و بهینه سازی خطوط فشار متوسط شبکه های برق استان امروز در محدوده روستای آلتین کش با تحت پوشش قرار دادن ۶۰ روستا و بیش از ۵ هزار مشترک اجرا شده است.

وی بیان کرد: در گذشته قطعی برق تا دو روز هم در طارم رخ می داد که نیازمند بهسازی و احداث خطوط جدید بود که خوشبختانه و با این اقدامات نگرانی مردم از قطع مکرر برق در حوادث و شرایط مختلف برطرف می شود.

12017363_568

خواجه وند گفت: با اقدامات جهادی و مشارکت همکاران ستادی و اجرایی و فنی و با برنامه ریزی اصولی و انسجام یکپارچه از ستاد تا اجرا در مناطق کم برخوردار بویژه مناطق روستایی بتوانیم برق پایدار را در همه مناطق استمرار تامین نماییم.

وی بیان کرد: همکاران ما در فصول سرد سال و شرایط آب و هوایی سخت کار می کنند و بیشترین تماس در خصوص ناپایداری شبکه را از این منطقه داشتیم لذا اصلاح شبکه بصورت جهادی در اولویت قرار گرفت تا رضایت مردم جلب شود.

وی گفت: ذات کار برق نوعی فعالیت جهادی است و برگزاری مانورها سطح آمادگی نیروها را در شرایط بحران بالا می برد و ما باید همواره با برنامه ریزی پیش برویم تا به اهداف مورد نظر دست یابیم.

این مسئول در خصوص این اقدام جهادی تصریح کرد: از اواخر مردادماه کار شروع شده و امروز به نتیجه رسیده تا ضمن بالا بردن سطح آمادگی بتوانیم خدمت رسانی بهتری به مردم منطقه داشته باشیم.

وی اظهارداشت: در مناطقی از استان مانند الموت و طارم و آوج شرایط کوهستانی داریم و خدمت رسانی دشوار است لذا نیروها باید همیشه آماده باشند تا خدمت رسانی بخوبی صورت گیرد.

خواجه وند از همکاری و تلاش مسئولان منطقه بویژه بخشدار، شهردار سیردان، فرمانده سپاه حوزه طارم ، نیروی انتظامی، همکاران اموربرق شمال قزوین و اداره برق کلج تشکر و قدردانی کرد.

هفتمین اقدام جهادی احداث، بهسازی و تعمیر شبکه های برق استان در منطقه طارم و مسیر روستای شیزر با بهره گیری از ۲۴ اکیپ عملیاتی،۳ اکیپ نظارتی و ۹۵ نفر نیروی فنی، پشتیبانی و نظارتی به همراه ۳۳ دستگاه خودرو، بالابر و جرثقیل در محدوده ای ۱۰ کیلومتر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اجرا شد./ت

 

منبع: روابط عمومی شرکت توزیع برق استان قزوین

لیلا بیگدلی/قزوین

 

 

منبع خبر: رکنـا