به گزارش زیرنویس به نقل از فرارو، قیمت طلا ۱۸ عیار امروز چهارشنبه ۱۹ مهر تا ساعت ۱۱ و نیم گرمی دو میلیون و ۳۹۹ هزار تومان به‌ثبت رسید. قیمت طلا ۱۸ عیار تفاوتی با آخرین معاملات عصر دیروز نداشت و سکه‌های طلا هم بدون تغییر قیمت فروخته شدند. دلار خدماتی نیز طبق اعلام مرکز […]

به گزارش زیرنویس به نقل از فرارو، قیمت طلا ۱۸ عیار امروز چهارشنبه ۱۹ مهر تا ساعت ۱۱ و نیم گرمی دو میلیون و ۳۹۹ هزار تومان به‌ثبت رسید. قیمت طلا ۱۸ عیار تفاوتی با آخرین معاملات عصر دیروز نداشت و سکه‌های طلا هم بدون تغییر قیمت فروخته شدند. دلار خدماتی نیز طبق اعلام مرکز مبادله ارز و طلا مثل سه‌شنبه ۴۱ هزار و ۲۱۰ تومان عرضه شد. قیمت دلار در بازار امروز چهارشنبه ۱۹ مهر تا ساعت ۱۴، به ۵۱ هزار ۹۰۰ تومان رسید.

قیمت ارز خدماتی

قیمت دلار خدماتی امروز چهارشنبه ۱۹ مهر تا ساعت ۱۱ و نیم ۴۱ هزار و ۲۱۰ تومان اعلام شد. نسبت به دیروز نرخ دلار خدماتی فرقی ندارد، اما قیمت یورو خدماتی امروز با رشد ۳۱۵ تومانی به ۴۳ هزار و ۷۵۰ تومان رسیده است.

قیمت انواع ارز تا ساعت ۱۱:۳۰

انواع ارز توافقی و خدماتی

سه‌شنبه

امروز

دلار

۴۱ هزار و ۲۱۰ تومان

۴۱ هزار و ۲۱۰ تومان

یورو

۴۳ هزار و ۴۳۵ تومان

۴۳ هزار و ۷۵۰ تومان

قیمت طلا ۱۸ عیار و انواع سکه

هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز چهارشنبه ۱۹ مهر همزمان با نیمه ابتدایی معاملات بازار دو میلیون و ۳۹۹ هزار تومان معامله شد. نرخ طلا ۱۸ عیار تفاوتی با عصر دیروز نداشت و صراف‌ها هم سکه‌های طلا را با همان قیمت‌های دیروز فروختند.

سکه امامی ۲۹ میلیون و ۲۳۸ هزار تومان قیمت خورد. نیم‌سکه و ربع‌سکه به ترتیب ۱۵ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و ۱۰ میلیون و ۷۳۳ هزار تومان معامله شدند و سکه گرمی در جایگاه شش میلیون و ۱۲۰ هزار تومان ایستاد.

قیمت انواع سکه و طلا تا ساعت ۱۱:۳۰

طلا ۱۸ عیار و انواع سکه

سه‌شنبه

امروز

طلا ۱۸ عیار

دو میلیون و ۳۹۹ هزار تومان

دو میلیون و ۳۹۹ هزار تومان

امامی

۲۹ میلیون و ۲۳۸ هزار تومان

۲۹ میلیون و ۲۳۸ هزار تومان

نیم‌سکه

۱۵ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان

۱۵ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان

ربع‌سکه

۱۰ میلیون و ۷۳۳ هزار تومان

۱۰ میلیون و ۷۳۳ هزار تومان

یک گرمی

شش میلیون و ۱۲۰ هزار تومان

شش میلیون و ۱۲۰ هزار تومان