تداوم روند ضعیف نمایندگان ایران/ حسینی هم حذف شد
تداوم روند ضعیف نمایندگان ایران/ حسینی هم حذف شد

روز دوم از مرحله سوم رقابت‌های گرندپری در سال ۲۰۲۳ از صبح امروز (چهارشنبه – ۱۹ مهرماه) آغاز شد و سه نماینده تکواندو ایران در اوزان ۶۸- و ۸۰-کیلوگرم با شکست مقابل رقبای خود از دور مسابقات کنار رفتند. در رقابت‌های وزن ۸۰- کیلوگرم، میرهاشم حسینی در مبارزه نخست به مصاف پارک ووهئوک دارنده مدال […]

- تداوم روند ضعیف نمایندگان ایران/ حسینی هم حذف شد

روز دوم از مرحله سوم رقابت‌های گرندپری در سال ۲۰۲۳ از صبح امروز (چهارشنبه – ۱۹ مهرماه) آغاز شد و سه نماینده تکواندو ایران در اوزان ۶۸- و ۸۰-کیلوگرم با شکست مقابل رقبای خود از دور مسابقات کنار رفتند.

در رقابت‌های وزن ۸۰- کیلوگرم، میرهاشم حسینی در مبارزه نخست به مصاف پارک ووهئوک دارنده مدال طلا و برنز جهان از کره‌جنوبی رفت و ۲ بر صفر و با نتایج ۴-۴ و ۷ بر ۶ به پیروزی رسید. او در مرحله یک‌هشتم نهایی در مقابل ریچارد آندره اوردمن از نروژ ۲ بر صفر و با نتایج ۱۲ بر ۲ و ۷ بر ۶ به پیروزی رسید و به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یافت.

حسینی در مرحله یک‌چهارم نهایی ۲ بر صفر و با نتایج ۷-۷ و ۵ بر ۳ مغلوب جسوربک جایسانوف از ازبکستان شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

پیش از این در همین وزن مهران برخورداری و در وزن ۶۸- کیلوگرم نیز متین رضایی از دور مسابقات حذف شدند.

در روز نخست مسابقات ناهید کیانی به مدال نقره وزن ۵۷- کیلوگرم بانوان رسید و مهدی حاجی‌موسایی و ابوالفضل زندی در وزن ۵۸- کیلوگرم با شکست مقابل رقبای خود از دور مسابقات کنار رفتند.

سومین مرحله رقابت‌های تکواندو گرندپری در سال ۲۰۲۳ از روز گذشته (سه‌شنبه – ۱۸ مهرماه) در در شهر تائویان کشور چین آغاز شد و تا پنجشنبه ۲۰ مهر ماه ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران