به گزارش زیرنویس از لرستان ؛ رضا عبدی با اعلام این خبر اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه ، یک میلیون و ۸۹ هزار و ۶۶۷ نفر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۹۹۱ هزار و ۶۸۸ نفر، افزایش ۱۰ درصدی […]

به گزارش زیرنویس از لرستان ؛ رضا عبدی با اعلام این خبر اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه ، یک میلیون و ۸۹ هزار و ۶۶۷ نفر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۹۹۱ هزار و ۶۸۸ نفر، افزایش ۱۰ درصدی داشته است.

وی به تعداد سفر انجام شده از طریق ناوگان (اتوبوس، مینی بوس و سواری )اشاره کرد و افزود:  طی شش ماهه سال‌جاری، ۱۲۹ هزار و ۶۹۷ سفر انجام شده، که نسبت به مدت مشابه سال قبل یک درصد کاهش داشته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان تصریح کرد: ۵۲۰ هزار و ۴۳۷ مسافر توسط ناوگان اتوبوسی جابجا شده اند که نسبت به سال گذشته افزایش ۲ درصدی داشته است.

عبدی درخصوص جابجایی مسافر با ناوگان مینی بوس استان لرستان گفت: ۲۷۲ هزار و ۱۰۶ مسافر از طریق این ناوگان جابجا شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۵۲ درصدی داشته است.

وی اضافه کرد: جابجایی مسافر با ناوگان سواری در ۶ ماه اخیر نیز ۲۹۷ هزار نفر و ۱۲۵ بوده که نسبت به سال قبل یک درصد کاهش یافته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان به تعداد ناوگان حمل و نقل عمومی استان اشاره کرد و افزود: ۱۷۷ دستگاه اتوبوس، ۵۷۳ دستگاه مینی‌بوس و ۷۶۲ دستگاه سواری وظیفه خدمات رسانی و جابجایی مسافر را برعهده دارند.

عبدی عنوان کرد: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

مهدی زکی پور خبرنگار زیرنویس / لرستان

منبع خبر: رکنـا