تنها نیروگاه تامین برق غزه از کار افتاد
تنها نیروگاه تامین برق غزه از کار افتاد

فارس نوشت: غزه دو منبع برق داشته است: ۱۲۰ مگاوات (MW) از رژیم صهیونیستی خریداری و مستقیماً از طریق خطوط برق به نوار غزه منتقل می‌شود. تا همین اواخر، ۶۵ تا ۷۵ مگاوات دیگر توسط سه توربین در تنها نیروگاه غزه تولید می‌شد. سوخت مورد نیاز برای راه اندازی نیروگاه توسط قطر تامین مالی می‌شد […]

- تنها نیروگاه تامین برق غزه از کار افتاد

فارس نوشت: غزه دو منبع برق داشته است: ۱۲۰ مگاوات (MW) از رژیم صهیونیستی خریداری و مستقیماً از طریق خطوط برق به نوار غزه منتقل می‌شود. تا همین اواخر، ۶۵ تا ۷۵ مگاوات دیگر توسط سه توربین در تنها نیروگاه غزه تولید می‌شد. سوخت مورد نیاز برای راه اندازی نیروگاه توسط قطر تامین مالی می‌شد و از رژیم صهیونیستی خریداری و از طریق گذرگاه «کرم شالوم» به غزه منتقل می‌شد.

از کار افتادن نیروگاه برق غزه در شرایطی انجام شد که مقام‌های فلسطینی درباره رو به اتمام بودن سوخت این نیروگاه در نتیجه اقدام غیر انسانی رژیم صهیونیستی در محاصره همه جانبه نوار غزه هشدار داده بودند.

صبح امروز بود که «ثافر ملهم» رئیس سازمان انرژی فلسطین در مصاحبه با رادیو «صدای فلسطین» اعلام کرد که ظرف ۱۰ تا ۱۲ ساعت آینده، سوخت تنها نیروگاه تامین برق نوار غزه به اتمام می‌رسد.

منبع: اطلاعات انلاین