به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، بمباران و حملات بامداد گذشته رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، به تخریب کامل محله الریمال و محو بسیاری از ساختمان‌های این محله منجر شد. جنگنده‌های اشغالگر همچنین ایستگاه پلیس بیت حانون را در شمال نوار غزه بمباران کردند. همزمان، گلوله باران و بمباران مداوم در امتداد منطقه حصار […]

به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، بمباران و حملات بامداد گذشته رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، به تخریب کامل محله الریمال و محو بسیاری از ساختمان‌های این محله منجر شد.

جنگنده‌های اشغالگر همچنین ایستگاه پلیس بیت حانون را در شمال نوار غزه بمباران کردند.

همزمان، گلوله باران و بمباران مداوم در امتداد منطقه حصار شرق نوار غزه ادامه دارد.

گفته شده که بسیاری از خانواده‌ها در زیرزمین ساختمان‌های ویران شده در اثر حملات اشغالگران گیر افتاده‌اند و تیم‌های آمبولانس نمی‌توانند آنها را نجات دهند.

همچنین گروه‌های امدادی و آمبولانس‌ها امکان تردد آزاد در نوار غزه را ندارند و هیچ ایمنی برای اعضای آنها وجود ندارد، چون جنگنده‌های صهیونیستی همچنان آنها را هدف قرار می‌دهند.

از سوی دیگر، بر اساس جدیدترین آمار، تعداد شهدای کشته شده توسط نیروهای اشغالگر اسرائیل در کرانه باختری به ۲۱ نفر افزایش یافت.

بر اساس گزارش‎‌ها، تا کنون شهادت ۲۶۰ کودک و ۲۳۰ زن طی چهار روز اخیر به ثبت رسیده است و این آمار فاجعه بار ماهیت اهداف رژیم صهیونیستی را روشن می‌سازد.

از سوی دیگر فیلمی منتشر شده که در آن مادری که فرزندش در بمباران صهیونیست‌ها شهید شده است، سراسیمه و گریان سراغش را می‌گیرد و می‌گوید در آغوشش گرسنه جان داده است.

همچنین اشغالگران جنایتکار یک محله را کاملاً بر سر ساکنانش ویران و از بمب فسفری سفید هم استفاده کردند.

در ساعات بامدادی روز چهارشنبه، خبرنگار المیادین در غزه گزارش می‌دهد که آژیر خطر در شهرک‌های غزه به صدا درآمده و اوضاع بار دیگر ملتهب شده است.

گفته شده است که آثار تاریخی بسیاری از محله‌های غزه پس از یکسان شدن با خاک در نتیجه حملات مداوم اسرائیل از میان رفته است.

خبرنگار المیادین در غزه اعلام کرد که هواپیماهای جنگی اشغالگران یک پایگاه مقاومت در غرب شهر خان یونس را هدف قرار دادن

براساس گزارش‌ها، خانه پدر فرمانده القسام، محمد الضیف نیز هدف قرار گرفت و برادرش به شهادت رسید و هنوز اعضای خانواده او زیر آوار هستند.

منبع: مـهر