به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، دور مقدماتی مسابقات رنکینگ اصلی اسنوکر حرفه‌ای قهرمانی بین المللی ۲۰۲۳ از ۲۷ شهریور تا ۱ مهر ۱۴۰۲ در شهر شفیلد- انگلستان برگزار شد و سپس مراحل نهایی این مسابقات در شهر تیانجین -چین از ۲۱ تا ۱۴ آبان ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد. اولین بار در سال […]

- مسابقات اسنوکر بین المللی ۲۰۲۳ چین؛ صعود قدرتمند حسین وفایی به دور اصلی رقابت‌ها

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، دور مقدماتی مسابقات رنکینگ اصلی اسنوکر حرفه‌ای قهرمانی بین المللی ۲۰۲۳ از ۲۷ شهریور تا ۱ مهر ۱۴۰۲ در شهر شفیلد- انگلستان برگزار شد و سپس مراحل نهایی این مسابقات در شهر تیانجین -چین از ۲۱ تا ۱۴ آبان ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد. اولین بار در سال ۲۰۱۲ برگزار شد و تا سال ۲۰۱۹ برگزار شد و چهار سال به دلیل همه گیری ویروس کرونا وقفه داشته است.

مسابقات اسنوکر بین المللی چین که یک رویداد رنکینگ جهانی است و از تاریخ ۱۴ الی ۲۱ آبان ۱۴۰۲ به میزبانی ووهان چین برگزار خواهد شد. در دور مقدماتی این رقابت که از ۲۷ شهریور تا ۱ مهر به طول انجامید، حسین وفایی موفق شد رنه اوانس انگلیسی را با نتیجه ۶ بر یک پشت سر بگذارد و به مرحله اصلی ورود کند و حریف بعدی او راس مویر از کشور اسکاتلند است.

قهرمان این مسابقات ۱۷۵۰۰۰ پوند جایزه را با خود به خانه می‌برد و مجموع جوایز نقدی ۸۲۵۰۰۰ پوند است.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا