اظهارنظر علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال مبنی بر درخواست برای برگزاری دیدارهای خانگی این تیم در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد بازتاب های گسترده ای در فضای مجازی و رسانه ای داشته است. باشگاه استقلال درخواست کتبی خود را در این باره به اداره ورزش و جوانان استان خراسان رضوی ارسال کرده و منتظر تصمیم گیری […]

- هوادار در مشهد؟ تکلیف این بازی مشخص شد!

 اظهارنظر علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال مبنی بر درخواست برای برگزاری دیدارهای خانگی این تیم در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد بازتاب های گسترده ای در فضای مجازی و رسانه ای داشته است.

باشگاه استقلال درخواست کتبی خود را در این باره به اداره ورزش و جوانان استان خراسان رضوی ارسال کرده و منتظر تصمیم گیری این اداره و مراجع ذیربط در استان در این خصوص است. با وجود اینکه استقلالی ها برای کمک به عملیات ترمیم چمن ورزشگاه آزادی تصمیم به برگزاری دیدارهای خانگی خود در مشهد گرفته اند، اما این مساله در کوتاه مدت امکان پذیر نیست.

از این رو دیدار هفته آینده استقلال و هوادار که معوقه از هفته ششم لیگ برتر است در تهران برگزار می شود و آبی پوشان همچنان در ورزشگاه آزادی از حریف خود پذیرایی می کنند.

مسئولان ورزشگاه آزادی هنوز زمان دقیقی را برای شروع عملیات ترمیم و بازسازی چمن اعلام نکردند و زمانی که آنها در این خصوص اقدام کنند، استقلال و پرسپولیس باید ورزشگاه دیگری را به عنوان میزبان بازی های خانگی خود انتخاب کنند.

منبع: خبـر ورزشی