پاسخ‌های عجیب در خصوص فسخ گل محمدی؛ یحیی دلخور، مسافرت است!
پاسخ‌های عجیب در خصوص فسخ گل محمدی؛ یحیی دلخور، مسافرت است!

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گوید یحیی گل‌محمدی مسافرت است و به همین دلیل در جلسه هیئت مدیره غایب بود.

سرمربی پرسپولیس, عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس, یحیی گل محمدی - پاسخ‌های عجیب در خصوص فسخ گل محمدی؛ یحیی دلخور، مسافرت است!

در شرایطی که در ساعات اخیر اخبار فوتبال ایران تحت تاثیر خبر فسخ یحیی گل‌محمدی قرار گرفته، حسین شهریاری، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس حتی از نوتیس‌های یحیی به باشگاه اظاهر بی اطلاعی کرد و این درحالی است که پیش‌تر مدیر روابط عمومی باشگاه اخطار یحیی را تایید کرده بود اما فسخ او را تکذیب نمود.

شهریاری پس از جلسه هیئت مدیره درحالی که در محاصره خبرنگاران قرار گرفته بود در مورد فسخ و نوتیس‌های سرمربی این تیم گفت: نه اصلا صحبتی نشده است. نوتیس نمی‌دانم؟ کِی نوتیس داده؟! قرار بود امروز یک جلسه‌ای باشد و خودشان تشریف بیاورند و ظاهرا مسافرت بود و نتوانست تشریف بیاورد. جلسه به هفته بعد موکول شد.

شهریاری در پاسخ به اینکه آیا یحیی از باشگاه دبخوری دارد، گفت: نه دلخور نیستند. انشاالله هفته آینده از مسافرت تشریف بیاورند و جلسه خواهیم داشت.

او در مورد اینکه چرا مطالبات او به حسابش واریز نشده گفت: بروید از باشگاه سوال کنید. دقیق نمی‌دانم برای مطالبات است یا آپشن ولی همیشه مشکل نقدینگی در باشگاه استقلال و پرسپولیس هست. ما منتظریم تشریف بیاورند و ببینیم چه می‌شود.

منبع: خبـر ورزشی