به گزارش زیرنویس، در مورد تصادف زنجیره‌ای در محور خاوران، اظهار داشت: ساعت ۱۸:۲۸ عصر امروز یک مورد حادثه تصادف در مسیر جاده خاوران به سمت شرق بعد از محله عباس‌آباد علاقبند به مرکز آتش‌نشانی اعلام شد و بلافاصله عوامل ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند. وی افزود: در اثر واژگونی یک دستگاه خودروی ۲۰۶ […]

به گزارش زیرنویس، در مورد تصادف زنجیره‌ای در محور خاوران، اظهار داشت: ساعت ۱۸:۲۸ عصر امروز یک مورد حادثه تصادف در مسیر جاده خاوران به سمت شرق بعد از محله عباس‌آباد علاقبند به مرکز آتش‌نشانی اعلام شد و بلافاصله عوامل ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در اثر واژگونی یک دستگاه خودروی ۲۰۶ به دلایل نامشخصی در وسط جاده، یک دستگاه سمند، یک دستگاه پراید، یک اتوبوس مسافربری بین شهری و یک تریلر حامل ۸ خودروی سواری با یکدیگر برخورد کرده بودند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران در ادامه گفت: در این حادثه ۵ خودرو با یکدگر برخورد داشتند، اما خوشبختانه تلفات جانی مشاهده نشد و مصدومین حادثه تحویل عوامل اورژانس شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه ۴ سرنشین خودروی سمند دچار مصدومیت شدند، اما سرنشینان اتوبوس مصدومی نداشت.

ملکی در پایان خاطرنشان کرد: حادثه در ساعات پیک تردد اتفاق افتاده و ترافیک سنگینی را در این محور شاهد بودیم، لذا عملیات انتقال خودروهای آسیب دیده انجام و محل جهت بررسی علت حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شد.

 

منبع خبر: رکنـا