آخرین درخواست مهم باشگاه سپاهان از فدراسیون/ هم امتیاز ما را برگردانید و هم پرسپولیس
آخرین درخواست مهم باشگاه سپاهان از فدراسیون/ هم امتیاز ما را برگردانید و هم پرسپولیس

باشگاه سپاهان در آخرین بیانیه منتشره درباره سقف قرارداد به صراحت گفت موافق کسر امتیاز از هیچ تیمی نیست!

 

به گزارش زیرنویس، سپاهان در حالی اعلام کرده که موافق کسر امتیاز از هیچ تیمی نیست که ۴ تیم از این باشگاه شکایت کردند و موجب کسر امتیاز از این تیم شدند! البته کمیته انضباطی یک امتیاز هم از تیم پرسپولیس کسر کرد و به تازگی پرسپولیس مدعی شده که استقلال هم از سقف قرارداد عبور کرده است و باید از این تیم امتیاز کسر شود! اما سپاهان در بیانیه جدید به یک نکته مهم اشاره کرده است. قانون وضع شده از سوی سازمان لیگ دارای ایراد است و نباید ازهیچ تیمی امتیاز کسر شود.

در بخشی از بیانیه باشگاه سپاهان اینطور آمده است: «باشگاه فولاد مبارکه سپاهان همانگونه که در ماه‌های گذشته و پس از ابلاغ دستورالعمل سقف بودجه و مقررات ناظر بر قراردادها بارها اعلام کرده نسبت به این دستورالعمل ایرادات قابل توجهی را وارد می‌داند که ضرورت دارد نسبت به اصلاح آن اقدام گردد، لذا این باشگاه اعلام می‌دارد به رقابت در چارچوب زمین فوتبال معتقد بوده و به هیچ وجه راضی به کسر امتیاز و جریمه هیچ باشگاه و تیمی در پی یک قانون پر از ایراد نیست.»

اما نکته مهمی که در این بین وجود دارد این است که کسر امتیاز از تیم های سپاهان و پرسپولیس بر اساس گزارش سازمان بازرسی کل کشور بوده است و اتهاماتی که باشگاه ها به هم وارد کرده اند ملاک صدور رای از سوی کمیته انضباطی نبوده است.

آخرین درخواست مهم باشگاه سپاهان از فدراسیون فوتبال این است: هم امتیاز ما را برگردانید و هم امتیاز پرسپولیس را.

منبع: خبـر ورزشی