به گزارش زیرنویس به نقل از اسپوتنیک، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی با تهدید گروه‌های مقاومت در غزه اعلام کرد که امروز کابینه ائتلافی متحد تشکیل دادیم و قدرت خود را ضد حماس نشان خواهیم داد. وی در ادامه تهدیدات خود علیه مقاومت در غزه ادعا کرد: با تمام قوا می‌جنگیم، حمله را آغاز […]

 

به گزارش زیرنویس به نقل از اسپوتنیک، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی با تهدید گروه‌های مقاومت در غزه اعلام کرد که امروز کابینه ائتلافی متحد تشکیل دادیم و قدرت خود را ضد حماس نشان خواهیم داد.

وی در ادامه تهدیدات خود علیه مقاومت در غزه ادعا کرد: با تمام قوا می‌جنگیم، حمله را آغاز کرده‌ایم، کمک‌های نظامی آمریکا دریافت کرده‌ایم و منتظر رسیدن ناو هواپیمابر هستیم.

در همین راستا، یوآف گالانت، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی پس از توافق با کابینه جنگ نتانیاهو در سخنانی حماس را تهدید به نابودی کرد.

گالانت در بخشی دیگر از اظهارات خود اذعان کرد: «کشور ما سخت‌ترین ساعات خود را پشت سر می‌گذارد و ما با دشمن ظالمی روبرو هستیم که باید به هر طریقی از بین برود.»

از سویی دیگر، شبکه رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که کنست (پارلمان) این رژیم فردا جلسه‌ای رسمی برگزار خواهد کرد که در آن بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رسماً وضعیت جنگی را اعلام و پنج وزیر راستگرای جدید سوگند یاد خواهند کرد.

پیشتر سران احزاب ائتلاف حاکم «اسرائیل» حمایت خود را از تشکیل یک کابینه اضطراری و دادن مجوز به نتانیاهو برای تشکیل چنین کابینه جنگی اعلام کردند.

رادیو کان روز سه شنبه گزارش کرد: رهبران احزاب ائتلاف حاکم در «اسرائیل» حمایت خودشان را از تشکیل یک کابینه اضطراری و دادن مجوز برای تشکیل چنین تشکیلاتی اعلام کردند.

منبع: مـهر