نبرد محدود به غزه نیست؛به‌زودی سرتاسر اسرائیل آماج حملات خواهدبود
نبرد محدود به غزه نیست؛به‌زودی سرتاسر اسرائیل آماج حملات خواهدبود

ابوحمزه، سخنگوی سرایا القدس در پیام صوتی با هشدار به صهیونیست‌ها گفت: نبرد به جغرافیایی غزه محدود نخواهد بود و به زودی سرتاسر اراضی اشغالی آماج حملات مقاومت خواهد بود.

 

به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، «ابوحمزه» سخنگوی گردان‌های القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، بامداد پنجشنبه در پیامی صوتی کوتاه با هشدار به رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نبرد رزمندگان مقاومت در جغرافیای نوار غزه محدود نخواهد بود و طبق معادلات درگیری، نبرد به زودی به داخل «اسرائیل» کشیده خواهد شد.

سخنگوی سرایا القدس در پیام صوتی خود که شبکه تلویزیونی الجزیره آن را پخش کرد اعلام کرد که دشمن ظالم نمی‌تواند با نخبگان ما و منطقه مقابله کند. آتش در حال گسترش است. آنچه در جنوب لبنان اتفاق افتاد تنها نمونه کوچکی از آنچه در انتظار شماست است.

ابوحمزه افزود: ما در خارج از فلسطین نیز برای شما برنامه‌هایی آماده کرده‌ایم و در عرصه‌های دیگر خواهید دید.

وی بار دیگر با اعلام پایبندی در دفاع از مسجد الاقصی در برابر اقدامات روزانه تحریک آمیز صهیونیست‌ها علیه حرم ابراهیمی گفت: ما امروز از مقدساتمان حمایت می‌کنیم و به دنبال ریشه کن کردن ظلم از اسرای دربندمان در زندان‌های اسرائیل هستیم.

وی تصریح کرد: از برادران خود کرانه باختری خواستار حمایت از مقاومت در غزه و ادامه پیکار با اشغالگران هستیم و نیروهی مقاومت در به طور یکپارچه در منطقه آماده نبرد با دشمنان هستند

ابوحمزه اضافه کرد: مقاومت هم‌اکنون در بهترین شرایط خود قرار دارد و پیکار خود با تمام توان برای شکست دشمن ادامه خواهیم داد.

سخنگوی جهاد اسلامی گفت: ما بیش از هر زمان دیگر به آزادی فلسطین نزدیک شده‌ایم و نبرد ما طبق برنامه گسترده‌تر خواهد شد.

وی افزود: به برادران فلسطینی دربند و ملت فلسطین می‌گویم صبر پیشه دارید که مقاومت در حال رویارویی است و دشمن ناتوان از شکست ما است و بنابراین برای جام خشم خود را با کشتار کودکان و بانوان فروکش می‌کند.

ابوحمزه گفت: تاکید می‌کنم نبرد ما در جغرافیای غزه محصور نخواهد بود و از مقاومت در کرانه باختری می‌خواهیم دشمن صهیونیستی را تحت فشار قرار دهند و ما گزینه‌های متعددی برای رویارویی با دشمنان در داخل و خارج آماده کرده‌ایم.

وی در پایان پیام صوتی خود اعلام کرد که آنچه که دشمن صهیونیستی در اطراف غزه از تدارک حربه نیروهای مقاومت مشاهده کرد، به زودی در همه نقاط سرزمین‌های اشغالی نیز با وضوح نظاره خواهد کرد.

منبع: مـهر