مولوی عبدالحمید اسرائیل را به رسمیت می‌شناسد؟!
مولوی عبدالحمید اسرائیل را به رسمیت می‌شناسد؟!

تسنیم نوشت: مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی در تازه‌ترین واکنش خود به عملیات طوفان‌الاقصی و بمباران غزه بار دیگر موضع خود در به‌رسمیت شناختن اسرائیل را تکرار کرد.اسماعیل‌زهی بعد از آنکه بخاطر اظهارنظر اول خود با انتقادات گسترده مواجه شد، در جدیدترین واکنش باز هم تلویحاً به دفاع از اشغالگران پرداخت. عبدالحمید در حساب کاربری خود با […]

- مولوی عبدالحمید اسرائیل را به رسمیت می‌شناسد؟!

تسنیم نوشت: مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی در تازه‌ترین واکنش خود به عملیات طوفان‌الاقصی و بمباران غزه بار دیگر موضع خود در به‌رسمیت شناختن اسرائیل را تکرار کرد.
اسماعیل‌زهی بعد از آنکه بخاطر اظهارنظر اول خود با انتقادات گسترده مواجه شد، در جدیدترین واکنش باز هم تلویحاً به دفاع از اشغالگران پرداخت. عبدالحمید در حساب کاربری خود با درخواست از جامعه جهانی برای حل محاصره کامل غزه نوشت: قتل انسان‌های بی‌دفاع -از هر طرف که باشند مخصوصا زنان، کودکان و سالخوردگان بسیار دردآور است.

وی دوشنبه شب نیز بعد از سه روز سکوت، در اظهارنظری عجیب که تایید و حمایت از سال‌ها اشغالگری و غصب فلسطین بود نوشت: «درگیری اخیر اسرائیل و فلسطینیان باعث تلفات سنگین انسانی مخصوصا در میان غیرنظامیان شده است.» وی در ادامه از جامعه جهانی خواسته بود منازعه طرفین را حل و فصل کند!

امام جماعت مسجد مکی در یک سال گذشته علاوه بر خطبه‌های تحریک‌کننده و مخل امنیت، بار‌ها با سخن گفتن از حقوق متقابل صهیونیست‌ها و فلسطینی‌ها، طرح شکست‌خورده دوکشوری را مطرح کرده است! این درحالی‌است که عموم علمای جهان اسلام اعم از شیعه و سنی رژیم اسرائیل را نامشروع و فاقد هرگونه حقی بر سرزمین فلسطین برشمرده و همه ساکنان اراضی اشغالی را غاصب می‌دانند.

دانشگاه الازهر بعنوان عالی‌ترین مرجع علمی اهل‌سنت نیز روز شنبه در بیانیه‌ای با حمایت کامل از طوفان الاقصی اعلام کرد که هرگونه اشغالگری دیر یا زود به پایان می‌رسد. با این وجود عبدالحمید تلاش می‌کند تا همصدا با برخی سران کشور‌های حاشیه خلیج فارس، اسرائیل را به‌رسمیت بشناسد و در مسیر پروژه عادی‌سازی گام بردارد.

منبع: اطلاعات انلاین