حسین خبیری به دنبال کسر یک امتیاز از تیم پرسپولیس و صدرنشینی استقلال گفت:« بحث ما با سپاهان فرق می‌کند. سازمان لیگ اطلاعیه داد که آنها از بودجه مصوب بالاتر هستند و مشمول مجازات است ولی اینکه به مالیات یک بازیکن اشاره کنی، امتیاز کم کردن اصلا معنی ندارد. با این احکام این شائبه به […]

- اتهام بزرگ عضو هیئت مدیره پرسپولیس به فدراسیون/ سئول نشینان نتایج لیگ را مهندسی می‌کنند؟

حسین خبیری به دنبال کسر یک امتیاز از تیم پرسپولیس و صدرنشینی استقلال گفت:« بحث ما با سپاهان فرق می‌کند. سازمان لیگ اطلاعیه داد که آنها از بودجه مصوب بالاتر هستند و مشمول مجازات است ولی اینکه به مالیات یک بازیکن اشاره کنی، امتیاز کم کردن اصلا معنی ندارد. با این احکام این شائبه به وجود می‌آید که سازمان لیگ مهندسی می‌کند که یک تیم صدرنشین بشود. ما زحمت می‌کشیم و به صدر جدول می‌رویم و آنوقت یک تیمی با هزاران مشکل و نتایج ضعیفی که می‌گیرد به صدر جدول می‌رود.»

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در حالی این اتهام را به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال وارد کرده است که در هفته های ابتدایی لیگ برتر اشتباهات داوری سهوا به سود تیم پرسپولیس بود. در بازی با ذوب آهن و در حالی که نتیجه یک بر صفر به سود ذوب آهن بود، پرسپولیس گل آفساید زد و در بازی با گل گهر هم کمک داور گل صحیح گل گهر را قبول نکرد. از سویی کارشناسان داوری تایید کردند در مصاف استقلال – سپاهان داور پیش از اعلام پنالتی به سود تیم سپاهان می بایست به سود استقلال خطا اعلام می کرد.

اتهامات به سازمان لیگ در حالی وارد می شود که در لیگ برتر هم استقلال قهرمان شده است و هم  پرسپولیس و هم سپاهان. 

منبع: خبـر ورزشی