چهارشنبه گذشته، تمرین استقلالی ها تحت شعاع یک گل دیدنی از سوی گوستاوو بلانکو قرار گرفت. ستاره تازه وارد و آرژانتینی استقلال، در بازی درون تیمی مقابل محمدرضا خالدآبادی یک ضربه چیپ و تماشایی زد و دروازه این گلر جوان و با آتیه را باز کرد. این گل چیب به قدری زیبا بود که جواد […]

- ستاره آرژانتینی، استقلالی‌ها را در تمرین به وجد آورد

چهارشنبه گذشته، تمرین استقلالی ها تحت شعاع یک گل دیدنی از سوی گوستاوو بلانکو قرار گرفت. ستاره تازه وارد و آرژانتینی استقلال، در بازی درون تیمی مقابل محمدرضا خالدآبادی یک ضربه چیپ و تماشایی زد و دروازه این گلر جوان و با آتیه را باز کرد. این گل چیب به قدری زیبا بود که جواد نکونام، بهزاد غلامپور و همبازیانِ مهاجم آرژانتینی را به وجود آورد.

گفتنی است با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال به نظر می رسید مهاجم آرژانتینی می تواند مقابل مس رفسنجان به میدان برود، اما مدیران این تیم به دلیل پر بودن سقف بودجه نتوانستند قرارداد او را در سازمان لیگ ثبت کنند تا همچنان رونمایی از این مهاجم در ترکیب استقلال به تاخیر بیافتد.

طبق گفته علی خطیر مدیرعامل استقلال در برنامه شب های فوتبالی، این باشگاه همچنان با مشکل پر بودن سقف مواجه است و برای ثبت قرارداد مهاجم آرژانتینی باید برخی از قرارداد ها را کاهش دهد. باید دید مدیران استقلال می توانند قرارداد بلانکو را تا بازی معوقه از هفته ششم استقلال و هوادار ثبت  کنند و این بازیکن به لیست اضافه شود یا غیبت او همچنان ادامه خواهد داشت؟

منبع: خبـر ورزشی