حرکت یحیی گل محمدی بچگانه است
حرکت یحیی گل محمدی بچگانه است

رحیم یوسفی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره غیبت یحیی گل محمدی در تمرینات و  قهر او گفت : من این حرکت را بچگانه می‌دانم و اگر طلبی دارد کار را انجام بدهد و طلبش را هم بگیرد. وقتی قراردادش تمام شد بگذارد و برود و کسی به زور او را نگه نمی‌دارد. گل محمدی نباید […]

- حرکت یحیی گل محمدی بچگانه است

رحیم یوسفی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره غیبت یحیی گل محمدی در تمرینات و  قهر او گفت : من این حرکت را بچگانه می‌دانم و اگر طلبی دارد کار را انجام بدهد و طلبش را هم بگیرد. وقتی قراردادش تمام شد بگذارد و برود و کسی به زور او را نگه نمی‌دارد. گل محمدی نباید این کار را در پرسپولیس انجام بدهد، چون این تیم خیلی طرفدار دارد.

او افزود: گل محمدی به خاطر هواداران معروف شده است، کار گل محمدی به پرسپولیس لطمه می‌زند و بچه‌هایی که تازه می‌خواهند به مدرسه بروند این حرکات را انجام می‌دهند.

یوسفی درباره اینکه گل محمدی مطالباتش را دریافت کرده است، اما هنوز آپشن‌های قهرمانی فصل گذشته را دریافت نکرده است، گفت: من برای پولش صحبت نمی‌کنم. اگر مشکلاتی دارد باید  با صبر و تحمل در پرسپولیس بماند و بعد از پایان قراردادش برود. او در پرسپولیس بزرگ شده است و این همه مربیگری در تیم‌های دیگر کرده است و جایی نگاهش نمی‌کردند، اما الان برایش سر ودست می‌شکانند. کار او قشنگ نیست، چون پرسپولیس تیم کوچکی نیست و او با جدایی اش از این تیم محبوبیتش از بین می‌رود، اما پرسپولیس به مسیر خود ادامه می‌دهد و هر کسی که جای او را بگیرد گل محمدی دیگری می‌شود.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: صددرصد کار گل محمدی به پرسپولیس آسیب وارد می‌کند و باعث می‌شود روحیه بازیکنان و هواداران به هم بریزد  و حرکت بچگانه‌ای انجام داده است. اگر گل محمدی می‌خواهد از پرسپولیس برود خیلی محترمانه جدا شود که محبوبیت خود را جلوی  هوداران حفظ کند.

او درباره اینکه به نظرش گل محمدی به پرسپولیس برمی گردد، گفت: بله، او باید برگردد. یحیی خیلی انسان خوبی است و نمی‌دانم چرا این حرکت را انجام داد و او هم آرام آرام دارد یاغی می‌شود. کسی که در پرسپولیس مربیگری کند همه او را می‌شناسند و احترام می‌گذارند. من فکر می‌کنم این حرکات در خانواده پرسپولیس درست نیست.

باشگاه خبرنگاران