کارلوس کیروش در راه رسیدن تیم ملی به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل و پس از قطعی شدن حضورمان در این عرصه تلاش زیادی را برای استفاده از بازیکنان ایرانی که خارج از کشور زندگی می‌کردند آغاز کرد و در مورد برخی از آن‌ها موفق هم شد. یکی از این نفرات استیون بیت‌آشور بود. بازیکنی که […]

- دوست دارم با پیراهن ایران به آمریکا گل بزنم!

کارلوس کیروش در راه رسیدن تیم ملی به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل و پس از قطعی شدن حضورمان در این عرصه تلاش زیادی را برای استفاده از بازیکنان ایرانی که خارج از کشور زندگی می‌کردند آغاز کرد و در مورد برخی از آن‌ها موفق هم شد. یکی از این نفرات استیون بیت‌آشور بود. بازیکنی که در آمریکا زندگی می‌کرد و حتی گاهی اوقات برای فارسی صحبت کردن هم دچار مشکل می‌شد.

بیت آشور پس از صعود ایران به جام جهانی برزیل مد نظر کیروش قرار گرفت و از این دعوت استقبال کرد چون وسوسه حضور در جام جهانی برای هر بازیکنی شیرین است. استیون طی مصاحبه‌ای که روز بیستم مهر سال ۱۳۹۲ در زیرنویس منتشر شد از تقابل احتمالی با امریکا در جام جهانی ۲۰۱۴ استقبال کرد و حتی گفت اگر عضو تیم ملی ایران باشد دلش می‌خواهد دروازه آمریکایی‌ها را باز کند. بیت‌آشور  در نهایت همراه با سایر ملی‌پوشان ایران به برزیل رفت اما در مجموع حضورش برای تیم ملی کشورمان موفقیت‌آمیز نبود و پس از آن هم دیگر به تیم ملی دعوت نشد.

منبع: خبـر ورزشی