تست دوپینگ پوگبا در بازی مقابل اودینزه در تاریخ ۲۰ آگوست مثبت شده بود و تست دوم این بازیکن نیز میزان بالای تستوسترون را نشان می‌داد. پوگبا از بازی در یوونتوس برای مدت نامعلومی محروم شده و در صورت محکوم شدن در دادگاه امکان فسخ قراردادش وجود دارد. یوونتوس هنوز چنین اقدام شدیدی انجام نداده […]

- از ۱۰میلیون یورو در سال تا ۲هزار یورو در ماه!/ سقوط آزاد به سبک پل پوگبا

تست دوپینگ پوگبا در بازی مقابل اودینزه در تاریخ ۲۰ آگوست مثبت شده بود و تست دوم این بازیکن نیز میزان بالای تستوسترون را نشان می‌داد. پوگبا از بازی در یوونتوس برای مدت نامعلومی محروم شده و در صورت محکوم شدن در دادگاه امکان فسخ قراردادش وجود دارد. یوونتوس هنوز چنین اقدام شدیدی انجام نداده اما نامه‌ای به پوگبا ارسال کرده و او را از کاهش دستمزدش مطلع کرده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که ماده موجود در آزمایش پوگبا خود تستوسترون نیست، بلکه هورمون تقویت‌کننده تستوسترون DHEA است، و پوگبا امیدوار است که محرومیتش کاهش یابد.

طبق قوانین پیرامون بازیکنان محروم، یووه فقط باید حداقل دستمزد تعیین شده در قرارداد اتحادیه فوتبالیست‌های ایتالیا را به پوگبا بپردازد. به این معنی که هافبک ۳۰ ساله سالانه ۴۲۱۷۷ یورو ناخالص دریافت می‌کند، برابر با حدودا ۲۰۰۰ یورو در ماه.

قرارداد پوگبا در تورین که قرار است تا تابستان ۲۰۲۶ اعتبار داشته باشد، تقریباً ۱۰.۴۸ میلیون یورو (۹ میلیون پوند / ۱۱ میلیون دلار) ناخالص در سال است، اما او اکنون تنها مقدار ناچیزی از این رقم را دریافت خواهد کرد. احتمال فسخ کامل این قرارداد نیز وجود دارد اما یووه قبل از گرفتن تصمیم بزرگ منتظر شنیدن نظرات بازیکن و نمایندگان او می‌ماند.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی