به گزارش زیرنویس، مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای ، رئیس قوه قضائیه طی پیامی درگذشت آیت‌الله سیدمحمدکاظم ارفع را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح ذیل است: بسم‌الله الرّحمن الرّحیم درگذشت عالم بزرگوار و معلم اخلاق آیت‌الله سیدمحمدکاظم ارفع که در طی مسیر نورانی تزکیه و نشر معارف اخلاقی اسلام، همتی […]

به گزارش زیرنویس، مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای ، رئیس قوه قضائیه طی پیامی درگذشت آیت‌الله سیدمحمدکاظم ارفع را تسلیت گفت.

اژه‌ای: آیت‌الله ارفع در مسیر نشر معارف اخلاقی اسلام، همتی استوار داشت

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرّحمن الرّحیم

درگذشت عالم بزرگوار و معلم اخلاق آیت‌الله سیدمحمدکاظم ارفع که در طی مسیر نورانی تزکیه و نشر معارف اخلاقی اسلام، همتی استوار داشتند را به عموم مستفیدان و شاگردان و اقرِبای ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال قبول خدمات و مغفرت الهی را برای آن مرحوم مسألت می‌نمایم.

غلامحسین محسنی اژه‌ای

به گزارش فارس، آیت‌الله سید کاظم ارفع از اساتید اخلاق سرشناس تهران، روز چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲، بعد از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت. از وی، بیش از پنجاه کتاب، اعم از تألیف و ترجمه به یادگار ماند که  ترجمه قرآن کریم، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه از مهمترین آن‌ها به شمار می‌رود.

منبع خبر: رکنـا