مصاف با هوادار اولین دیدار استقلال در فصل جاری با حضور تماشاگر خواهد بود. تاکید سازمان لیگ مبنی بر اینکه تیم های استقلال و پرسپولیس باید استادیوم جدیدی برای برگزاری بازی ها به سازمان لیگ معرفی کنند، این شائبه را به وجود آورده که دیدار استقلال – هوادار احتمالا در استادیومی غیر از آزادی برگزار […]

- محل برگزاری دیدار استقلال – هوادار مشخص شد

مصاف با هوادار اولین دیدار استقلال در فصل جاری با حضور تماشاگر خواهد بود. تاکید سازمان لیگ مبنی بر اینکه تیم های استقلال و پرسپولیس باید استادیوم جدیدی برای برگزاری بازی ها به سازمان لیگ معرفی کنند، این شائبه را به وجود آورده که دیدار استقلال – هوادار احتمالا در استادیومی غیر از آزادی برگزار می شود. به خصوص که بعد از تاکید سازمان لیگ علی خطیر از استادیوم امام رضا مشهد به عنوان استادیوم جایگزین نام برده است. بااین حال و بر اساس خبرهای رسیده دیدار استقلال با هوادار در استادیوم آزادی  و با حضور تماشاگر برگزار می شود.

قرار است با انتقال قطعی بازی های استقلال و پرسپولیس به استادیوم جدید استادیوم آزادی با سرعت بیشتری بازسازی شود و قرار است چمنش هم تعویض شود. تا زمان قطعی شدن این موضوع دیدارهای استقلال و پرسپولیس هم چنان در استادیوم آزادی برگزار می شود. استقلال از استادیوم امام رضا مشهد به عنوان استادیوم جدید خود یاد کرده است و پرسپولیس هم علاقمند است در استادیوم محل تمرین یعنی شهید کاظمی پذیرای حریفان باشد.  

منبع: خبـر ورزشی