سدیروت زیر آتش گردان‌های قسام/ رسیدن موشک‌های مقاومت به غرب قدس
سدیروت زیر آتش گردان‌های قسام/ رسیدن موشک‌های مقاومت به غرب قدس

گردان‌های قسام از هدف قرار دادن شهرک صهیونیست‌نشین سدیروت با بیش از ۵۰ فروند موشک خبر داد و اعلام کرد شهرکی در غرب قدس اشغالی را هدف حمله راکتی و موشکی قرار داده است.

 

به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که ظهر امروز پنج شنبه شهرک صهیونیست نشین سدیروت را در مجاورت غزه با دست کم ۵۰ موشک هدف قرار داده است.

گردان‌های قسام همچنین شهرک صهیونیست نشین «بیت شیمش» در غرب قدس اشغالی را هدف حملات سنگین راکتی و موشکی قرار داد. پس از این حملات، آژیر خطر در این شهرک به صدا درآمد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که پیش بینی می‌شود حماس راکت‌های بیشتری را با بردهای طولانی شلیک کند که ممکن است به حیفا برسد.

همزمان با هشدار نهادهای پزشکی و درمانی درباره وقوع فاجعه در نوار غزه، جنبش حماس از همه نهادهای امدادی در جهان عرب و اسلام و جامعه بین‌المللی خواست که به سرعت برای ارسال تجهیزات پزشکی به نوار غزه مداخله کنند.

جنبش حماس تأکید کرد که قطع آب و برق از غیرنظامیان در غزه جنایت ضدبشریت است و سازمان صلیب سرخ جهانی هر چه زودتر باید مداخله کند.

منابع رسانه‌ای اعلام کردند که در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک خانه مسکونی در اردوگاه «النصیرات» در مرکز نوار غزه پنج عضو یک خانواده به شهادت رسیدند. این خبر در حالی است که شمار شهدای حمله هوایی رژیم صهیونیستی به دو خانه‌ مسکونی در استان «دیرالبلح» در مرکز نوار غزه به ۲۰ نفر افزایش یافت.

منبع: مـهر