نقش ویژه بازیکن پرسپولیس در قهر یحیی گل‌محمدی!
نقش ویژه بازیکن پرسپولیس در قهر یحیی گل‌محمدی!

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس هنوز از جذب مهاجم سوئدی شاکی است.

 

به گزارش زیرنویس، یحیی گل‌محمدی مخالف جذب نبیل باهویی بود ولی باشگاه پرسپولیس به صورت خودسر و بدون اینکه نظر گل‌محمدی را جلب کند، اقدام به جذب این بازیکن کرد. نبیل که روزمه قوی هم ندارد، در تمرینات هم آماده نشان نداد و از نظر بدنی هم شرایط بازی کردن نداشت.

همین موضوع باعث شد تا یحیی در چند بازی گذشته نام او را در لیست تیمش قرار ندهد. گل‌محمدی از ابتدا مخالف خرید این بازیکن بود و ناراحتی خود را هم از جذب نبیل به گوش مدیران باشگاه رساند. هرچند دلیلی که برای قهر و غیبت یحیی عنوان شده، مطالبات او و بازیکنان پرسپولیس است و به مسائل مالی برمی‌گردد ولی گفته می‌شود نبیل و نحوه جذب او هم یکی از دلایلی است که عصبانیت شدید یحیی را در بر داشته و به خاطر همین موضوع به شدت از دست درویش و تیم مدیریتی پرسپولیس شاکی است.

مسائل مالی محل اختلاف اصلی گل‌محمدی با مدیران پرسپولیس است ولی وقتی یحیی در این مقطع از فصل قید تیمش و حضور در تمرینات را می‌زند، یعنی مشکل خیلی بیشتر از این چیزهاست و فقط مربوط به مشکلات مالی و مطالباتش از پرسپولیس نمی‌شود. حال باید دید طی روزهای آینده تکلیف یحیی و باشگاه پرسپولیس چه خواهد شد و آیا سرمربی موفق سرخ پوشان به کارش در این تیم ادامه می‌دهد یا قید حضور در پرسپولیس را خواهد زد.

منبع: خبـر ورزشی