بهروز سلطانی :گزینه‌ای برای هدایت سرخپوشان وجود ندارد
بهروز سلطانی :گزینه‌ای برای هدایت سرخپوشان وجود ندارد

بهروز سلطانی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان از مسائل حاشیه‌ای دور بودند، اما یحیی گل محمدی با رفتار خود حاشیه وارد تیم کرد.

 

به گزارش زیرنویس، بهروز سلطانی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره قهر یحیی گل محمدی و غیبتش در تمرینات سرخپوشان اظهار کرد: من تا جایی که می‌دانم قرارداد گل محمدی ۴۰ میلیارد تومان است که بخشی از آن را دریافت کرد. گل محمدی مربی خوبی است، اما اقدامش درست نیست. او باید درس اخلاق به بازیکنان خود بدهد و آن‌ها را از  وضعیت باشگاه آگاه کند. تیم پرسپولیس دارد نتیجه می‌گیرد و از مسائل حاشیه‌ای به دور است، اما یحیی با رفتارش  دوباره حواشی را وارد تیم کرد.

او افزود: البته من بعید می‌دانم که گل محمدی به خاطر مادیات بخواهد کنار برودچون او احتیاجی به پول ندارد. احساس می‌کنم مسائل  درون مدیریتی و باشگاهی  در این باره دخیل است. به هر حال یحیی دستش آمده که تیمش را چطور هدایت کند و هیچ مشکلی ندارد.

به نظرم ارتباطش هم با درویش خوب است.   توصیه ام به گل محمدی این است که تیمش دارد خوب کار می‌کند و اکنون زمان آن نیست که قراردادش را فسخ کند. اگر او را کنار بگذاریم چه فردی را می‌خواهیم جایگزینش کنیم. ما ۱۵ مربی در لیگ برتر داریم که چرخشی هستند و ۲ نفرشان بیرون هستند.

من به عنوان یک دوست و طرفدار پرسپولیس می‌خواهم که گل محمدی عاقلانه رفتار کند و هواداران را دلگیر نکند، چون اگر از این تیم بخواهد بیرون برود و تیم دیگری برود همین هواداران نمی‌گذارند و اذیتش می‌کنند.

سلطانی تصریح کرد: من به عنوان برادر بزرگ نصیحتش می‌کنم که سر تیمش باشد و مشکلاتش را حل کند. من مطمئن هستم که یحیی به خاطر پول این کار را نکرده است و در شخصیت این مربی نیست که برای ۶، ۷ میلیارد تومان پول تیم خود را رها کرده باشد. معلوم نیست که گل محمدی چه خواسته‌هایی دارد؟ به نظرم یکی از مسائل پیش آمده مربوط به مهاجمی است که باشگاه آورده، اما گل محمدی او را نمی‌خواهد. عاقلانه این است که این مربی بماند و برای خودش و باشگاه پرسپولیس خوب است.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه اتفاقات رخ داده به سرخپوشان لطمه نمی‌زند، گفت: یحیی گل محمدی از پرسپولیس برود هیچ گزینه‌ای برای هدایت سرخپوشان وجود ندارد. در آن صورت باید یک مربی خارجی بیاورند که هزار میلیارد باید به او پول بدهند که معلوم نیست به درد پرسپولیس بخورد یا نه! گل محمدی چند سال است که در پرسپولیس کار می‌کند و دستش آمده است.

به نظرم یحیی لایق هدایت پرسپولیس است و این تیم  بدون او به قهقرا می‌رود و از هم پاشیده می‌شود. به طور حتم باید گل محمدی در پرسپولیس بماند و او را نگه دارند و  همه از او حمایت می‌کنیم تا تیم را سروسامان بدهد.

باشگاه خبرنگاران