قهر گل‌محمدی ذهنیت بازیکنان را به هم ریخت
قهر گل‌محمدی ذهنیت بازیکنان را به هم ریخت

حمید درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره غیبت گل محمدی در تمرینات پرسپولیس اظهار کرد: با توجه به اینکه مسابقات لیگ تعطیل است به خاطر همین گل محمدی هم تیمش را تعطیل کرده و به استراحت رفته است. درخشان درباره اینکه گل محمدی به خاطر دریافت نکردن آپشن قهرمانی فصل گذشته در تمرینات شرکت نکرده […]

- قهر گل‌محمدی ذهنیت بازیکنان را به هم ریخت

حمید درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره غیبت گل محمدی در تمرینات پرسپولیس اظهار کرد: با توجه به اینکه مسابقات لیگ تعطیل است به خاطر همین گل محمدی هم تیمش را تعطیل کرده و به استراحت رفته است.

درخشان درباره اینکه گل محمدی به خاطر دریافت نکردن آپشن قهرمانی فصل گذشته در تمرینات شرکت نکرده است، گفت: آپشن جزو قرارداد حساب می شود و باید آن هم پرداخت شود. حالا یک مقدار دیر و زود دارد و گل محمدی هم باید مدارا و تحمل کند و فکر کند که همانطور که مطالبات دیگر خود را گرفته است، بالاخره  آپشن هم می گیرد. منتهی اگر این اتفاق بیفتد هم خودش و هم تیمش  تمرکزشان را  از دست  می دهند.  به نظرم آن هم راه حلی دارد که بهتر است با صحبت و ارتباط دوستانه حل کنند و با قهر کردن فکر نمی کنم چیزی انجام شود و یک مقدار صبوری کند.

او درباره اینکه قهر گل محمدی به تیم پرسپولیس لطمه نمی زند، گفت: به نظرم ذهنیت و روح و روان بازیکنان به هم می ریزد و خودش هم به همین صورت است. بهتر است این مسائل در خانواده حل شود و زودتر این موضوع را برطرف کنند تا مشکلی پیش نیاید. ضمن اینکه مدیریت باشگاه باید درایتی کند که این مسائل جمع شود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه کسر امتیاز از این تیم را چطور می بیند، گفت: به نظرم تیم های دیگر وحشتناک بالاتر از سقف بودجه هزینه کردند و کسی هم سراغشان نرفته است که از آنها امتیازی کسر شود. در ابتدا از تیم سپاهان امتیاز کم کردند و حالا به سراغ پرسپولیس آمدند. من فکر می کنم در فوتبال چنین حرکتی مثل سقف قرارداد معنی ندارد و هیچ جای دنیا این را نداشتیم که در فوتبال خودمان شاهد چنین مسئله ای هستیم. این قانون به فوتبالمان کمک نمی کند و فقط حاشیه  و درگیری های فکری و مشکلات را زیاد می کند.

او افزود: شما نگاه کنید که از اول لیگ که شروع شده است همه درباره موضوع سقف بودجه صحبت می کنند و همه را مجبور کردند که از راه های فرعی بروند و به اهداف خود برسند. بحث روز فوتبال ما این قانون شده است که چطور قراردادها بسته شود که از سقف بیشتر نشود و هیچ کس درباره مسائل فنی صحبتی نمی کند چون این مسائل وجود ندارد. همه دنبال حاشیه هستند و بعد می گوییم چرا فوتبالمان رشد نمی کند. کجای فوتبال دنیا این همه حاشیه  وجود دارد اما ما اصل کار را رها کردیم و به بالا و پایین بودن سقف بودجه تیم ها کار داریم و مصیبتی شده است. آن قدر که حاشیه رشد کرده، فوتبال ما پیشرفت نکرده است.

 

باشگاه خبرنگاران