باشگاه آرسنال به جک ویلشر هافبک سابق توپچی‌ها و سرمربی تیم زیر ۱۸ ساله‌های باشگاه اجازه داده است تا با باشگاه کلورادو رپیدز برای هدایت این تیم آمریکایی مذاکره کند. سایت «اتلتیک» خبر داد، تیم لیگ MLS بعد از جدایی سرمربی سابقش رایان فریزر به صورت رسمی به جک ویلشر ۳۱ ساله برای حضور در […]

باشگاه آرسنال به جک ویلشر هافبک سابق توپچی‌ها و سرمربی تیم زیر ۱۸ ساله‌های باشگاه اجازه داده است تا با باشگاه کلورادو رپیدز برای هدایت این تیم آمریکایی مذاکره کند.

سایت «اتلتیک» خبر داد، تیم لیگ MLS بعد از جدایی سرمربی سابقش رایان فریزر به صورت رسمی به جک ویلشر ۳۱ ساله برای حضور در آمریکا پیشنهاد داده است.

باشگاه کلورادو رپیدز متعلق به گروه ورزشی و سرگرمی کروئنکه است که سهام باشگاه آرسنال را در اختیار دارد. این باشگاه می‌تواند ویلشر جوان را در حرفه مربیگری‌اش وارد مسیر روشنی کند. ویلشر جولای ۲۰۲۲ پس از آویختن کفش‌هایش در ۳۰ سالگی هدایت تیم زیر ۱۸ ساله‌های آرسنال را برعهده گرفت.

ویلشر که فصل گذشته تیم زیر ۱۸ ساله‌های آرسنال را به فینال جام‌حذفی جوانان هدایت کرد، عملکردی تحسین‌آمیز داشته و حالا می‌تواند به اولین پست سرمربیگری‌اش در یک تیم بزرگسالان بیاندشید.

جک ویلشر که ۳۴ مرتبه در ترکیب انگلیس به میدان رفت، پس از جدایی از آرسنال در سال ۲۰۱۸ در تیم‌های وستهام، بورنموث و ای‌جی‌اف بازی کرد و سرانجام به این نتیجه رسید که خداحافظی زودهنگام و ورود به دنیای مربیگری برای او گزینه بهتری از بازی کردن است.

مسیر جالب ستاره‌ای که ۳۰ سالگی بازنشسته شد/ از سرمربیگری زیر ۱۸ ساله‌ها تا سرمربیگری تیم مالک باشگاه سابق

منبع: خبـر ورزشی