اوضاع در پرسپولیس روز به روز بدتر می‌شود و بعد از قهر یحیی گل‌محمدی به دلیل مشکلات مالی و اختلاف با درویش، حالا بازیکنان پرسپولیس هم دست به اعتصاب زدند و تمرین نمی‌کنند. بازیکنان پرسپولیس در حمایت از تصمیم یحیی گل‌محمدی و برای وصول مطالبات خود اعتصاب کردند و دو روز است که در محل […]

- اوضاع پرسپولیس بدتر از قبل شد!/ خبر بدی که درویش داد

اوضاع در پرسپولیس روز به روز بدتر می‌شود و بعد از قهر یحیی گل‌محمدی به دلیل مشکلات مالی و اختلاف با درویش، حالا بازیکنان پرسپولیس هم دست به اعتصاب زدند و تمرین نمی‌کنند. بازیکنان پرسپولیس در حمایت از تصمیم یحیی گل‌محمدی و برای وصول مطالبات خود اعتصاب کردند و دو روز است که در محل تمرین خودشان حاضر می‌شوند ولی تمرین نمی‌کنند. امروز رضا درویش به همراه اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس راهی ورزشگاه شهید کاظمی شدند تا جلسه‌ای با بازیکنان و اعضای تیم داشته باشند.

مدیران پرسپولیس قصد داشتند جلوی اعتصاب را بگیرند ولی حرف‌های رد و بدل شده در این جلسه نه تنها اوضاع را بهتر نکرد، بلکه کار را بدتر کرد. درویش و مدیران دیگر پرسپولیس به صراحت به بازیکنان اعلام کردند خبری از پول نیست و فعلا نمی‌توانند به آن‌ها پرداختی داشته باشند. حرف‌هایی که باعث تعجب شدید بازیکنان پرسپولیس شد و آن‌ها هم به صورت هماهنگ به مدیران اعلام کردند تا وضعیت به همین شکل باشد، حاضر نیستند تمرین کنند و به اعتصاب خود ادامه خواهند داد.

پرسپولیس پنجشنبه هفته بعد باید در لیگ به مصاف پیکان برود و سرخ پوشان دو روز است که تمرین را رها کردند. سرمربی این تیم هم راهی دبی شده و فعلا خبری از بازگشت او نیست. درویش و تیم مدیریتی پرسپولیس با چالش بزرگی مواجه شدند و پولی هم برای پرداخت به بازیکنان و کادرفنی در حساب باشگاه نیست. درویش و اعضای هیئت مدیره در جلسه امروز به بازیکنان اعلام کردند پولی در باشگاه نیست که بخواهند به بازیکنان بدهند و فعلا هم طی چند هفته آینده اوضاع به همین شکل خواهد بود. بازیکنان هم که ناامید شده بودند، در یک تصمیم جمعی اعلام کردند به هیچ وجه تمرین نخواهند کرد و به اعتصاب خود ادامه می‌دهند.

منبع: خبـر ورزشی