به گزارش زیرنویس به نقل از ایسنا، حسین نظری معاون خدمات شهری شهرداری تهران با حضور در خانه اتحادیه از برپایی رویداد هنری “ ت مثل طهران” بازدید کرد.  معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به مرمت خانه اتحادیه توسط سازمان زیباسازی گفت: این خانه یکی از اماکن تاریخی تهران است که مدتی بدون […]

به گزارش زیرنویس به نقل از ایسنا، حسین نظری معاون خدمات شهری شهرداری تهران با حضور در خانه اتحادیه از برپایی رویداد هنری “ ت مثل طهران” بازدید کرد. 

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به مرمت خانه اتحادیه توسط سازمان زیباسازی گفت: این خانه یکی از اماکن تاریخی تهران است که مدتی بدون استفاده و متروکه بود که به همت سازمان زیباسازی این خانه تاریخی احیا شد.

معاون شهردار تهران ادامه داد: در این خانه قرار است با حضور هنرمندان تاریخ قدیم تهران به نمایش گذاشته شود. به نوعی رویداد هنری “ ت مثل تهران” هویت بخش تاریخ تهران قدیم است. 

به گفته وی، شهرداری تهران تلاش دارد این نظیر خانه‌های تاریخی و قدیمی تهران را برای استفاده شهروندان مرمت و بازسازی کند.

رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران نیز در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت هفته تهران درهای این خانه قدیمی به روی مردم گشوده شد.

به گزارش شهر، رضا صیادی افزود: در این خانه یک نمونه کوچک آداب و رسوم و حتی نوع لباس و غذا و همچنین بازارچه تهران قدیم به نمایش گذاشته شد.

به گفته وی، شهروندان می توانند با حضور در این خانه قدیمی سفر به تهران قدیم را تجربه کنند.

منبع خبر: رکنـا