به گزارش زیرنویس از هشترود ؛ فتاح صدیقی در تشریح این خبر گفت: این میزان تسهیلات به تعداد ۲۴۲ نفر و میانگین پرداخت تسهیلات نیز حدود ۱۰۰ میلیون تومان برای هر دریافت کننده می باشد. وی تاکید کرد : از اول سالجاری مبلغ ۲۶ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی  به مدد جویان تحت پوشش این اداره پرداخت […]

به گزارش زیرنویس از هشترود ؛ فتاح صدیقی در تشریح این خبر گفت: این میزان تسهیلات به تعداد ۲۴۲ نفر و میانگین پرداخت تسهیلات نیز حدود ۱۰۰ میلیون تومان برای هر دریافت کننده می باشد.

وی تاکید کرد : از اول سالجاری مبلغ ۲۶ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی  به مدد جویان تحت پوشش این اداره پرداخت شده است و تا پایان سال جاری نیز این پرداخت ها ادامه دارد.

وی در ادامه به توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و افراد سالمند نیز اشاره کرد و افزود : به مناسبت گرامیداشت هفته بزرگداشت سالمندان عزیز ، تعداد ۱۵۰ بسته معیشتی بین این قشر از جامعه و بیماران نیازمند و زمین گیر توزیع شد که ارزش ریالی هر بسته  یک میلیون تومان می باشد.

رئیس کمیته امداد امام (ره) هشترود در پایان با اشاره به واگذاری مسکن به مدد جویان تحت پوشش گفت:از طرح نهضت  ملی مسکن نیز این اداره  در حال ساخت۱۲ واحد برای مدد جویان تحت پوشش  می باشد که ۲ واحد در حال آماده شدن هستند  و در شرف تحویل به مدد جویان و ۱۰ واحد نیز انشالله تا پایان سال جاری به این عزیزان  تحویل خواهد شد .

گفتنی است : بنابه گفته این مسئول، زمین هایی که در حال ساخت برای مسکن می باشند از طرف اداره مسکن و راه و شهرسازی به طور رایگان در اختیار کمیته امداد امام (ره) شهرستان هشترود  قرار داده شده است.

اسماعیل رحیمی / هشترود 

منبع خبر: رکنـا