حسین شهریاری، محمد دلبری، پیمان حدادی و رضا درویش، امروز برای صحبت با اعضای تیم، حل و فصل مسایل پیش آمده و شروع مجدد تمرینات در ورزشگاه شهید کاظمی حضور پیدا کردند. در جریان این حضور جلسه با تعدادی از بازیکنان تیم چون امید عالیشاه، وحید امیری، سروش رفیعی، مهدی ترابی، علی نعمتی، فرشاد فرجی […]

- نشست ویژه اعضای هیئت‌مدیره با بازیکنان پرسپولیس/ قول تازه درویش به سرخ‌پوشان

حسین شهریاری، محمد دلبری، پیمان حدادی و رضا درویش، امروز برای صحبت با اعضای تیم، حل و فصل مسایل پیش آمده و شروع مجدد تمرینات در ورزشگاه شهید کاظمی حضور پیدا کردند.

در جریان این حضور جلسه با تعدادی از بازیکنان تیم چون امید عالیشاه، وحید امیری، سروش رفیعی، مهدی ترابی، علی نعمتی، فرشاد فرجی و سینا اسدبیگی به نمایندگی از بازیکنان و افشین پیروانی مدیر تیم، انجام شد که دو ساعت به طول انجامید.

در این نشست، ابتدا بازیکنان درباره مشکلات و مطالبات مالی خود صحبت کردند. سپس مدیران باشگاه نیز درباره مشکلات پیش روی باشگاه و اقدامات جدیدی که برای درآمدزایی انجام شده است سخن گفتند ولی تاکید شد برخی از این پروژه‌ها برای رسیدن به درآمد کمی زمان‌بر هستند.

در جریان این نشست به بازیکنان اطمینان داده شد؛ باشگاه در نظر دارد، بخشی از معوقات و آپشن‌های قراردادی بازیکنان را پرداخت نماید.

مدیران باشگاه، همچنین با تشکر از زحمات و صبوری بازیکنان از آن‌ها خواستند با توجه به این که اقدامات در حال انجام است، تمرینات را از فردا (شنبه) آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: واکنش بازیکنان پرسپولیس به جلسه امروز باشگاه

منبع: خبـر ورزشی