گلایه تند وزیرخارجه احمدی نژاد از رفتار مجلس و دولت درباره جنگ غزه
گلایه تند وزیرخارجه احمدی نژاد از رفتار مجلس و دولت درباره جنگ غزه

جماران نوشت: علی اکبر صالحی که اکنون معاونت پژوهشی و قائم مقامی ریاست فرهنگستان علوم را برعهده دارد، با بیان اینکه شرایط این نبرد در صورت تصمیم اسرائیل برای ورود به نوار غزه برای آنها غیرقابل پیش‌بینی خواهد شد، اذعان کرد: من براساس درک و استنباط و شنیده‌هایم می‌گویم که اگر اسرائیل وارد غزه شود، […]

- گلایه تند وزیرخارجه احمدی نژاد از رفتار مجلس و دولت درباره جنگ غزه

جماران نوشت: علی اکبر صالحی که اکنون معاونت پژوهشی و قائم مقامی ریاست فرهنگستان علوم را برعهده دارد، با بیان اینکه شرایط این نبرد در صورت تصمیم اسرائیل برای ورود به نوار غزه برای آنها غیرقابل پیش‌بینی خواهد شد، اذعان کرد: من براساس درک و استنباط و شنیده‌هایم می‌گویم که اگر اسرائیل وارد غزه شود، شرایط از نظر سود و زیاد برای اسرائیل غیرقابل محاسبه خواهد شد.

صالحی بیان داشت: من نمی‌خواهم بیشتر بگویم ولی قضیه خیلی پیچیده است. من خیلی دوست دارم که در ایران هم بسیار حساب‌شده عمل کنیم به خصوص کسانی که مسئولیت دارند و در مجلس هستند؛ همینطوری هر حرفی را نزنند و حتماً با مقامات عالی، شورای عالی امنیت ملی و دبیرخانه شورا هماهنگ کنند و هر کسی هر حرفی را نزند. این امر، امر خطرناکی است.

صالحی با تأکید بر اینکه در موضوع تحولات اخیر مقاومت فقط مقام معظم رهبری باید اعلام موضع و صحبت کنند، اظهار داشت: خداوند سایه مقام معظم رهبری را برای ما مستدام بدارد. واقعاً ایشان هر حرفی را در جای خودش می‌زنند. راستش الان وقتش هست که فقط مقام معظم رهبری در این قضیه صحبت کنند.

وی گفت: از سوی دیگر ما شورای عالی امنیت ملی داریم که عقلا از قوای مختلف می‌نشینند و حلاجی و بررسی می‌کنند و رئیس جمهور و رهبری هم نظر می‌دهند که اصلاً اینها باید نظر بدهند. الان زمینه اظهارنظر رئیس جمهور و وزیر امور خارجه و بالاتر از همه رهبر معظم انقلاب است و نیازی نیست همه به میدان بیایند. 

منبع: اطلاعات انلاین