هواداران تیم فوتبال الشباب بی صبرانه در انتظار افتتاح استادیوم جدید این باشگاه هستند. ورزشگاه الشباب مطابق با بهترین استانداردها و مشخصات فنی و مهندسی معماری ساخته شده است. ساختمان های اطراف استادیوم تعمیر شدند و جایگاه ها برای گنجاندن ۱۵ هزار تماشاگر گسترش یافت و توسط تعدادی رستوران و کافه احاطه شده که فاصله […]

هواداران تیم فوتبال الشباب بی صبرانه در انتظار افتتاح استادیوم جدید این باشگاه هستند. ورزشگاه الشباب مطابق با بهترین استانداردها و مشخصات فنی و مهندسی معماری ساخته شده است.

بلیت ۱۴ میلیاردی در بازی افتتاحیه استادیوم جدید!

ساختمان های اطراف استادیوم تعمیر شدند و جایگاه ها برای گنجاندن ۱۵ هزار تماشاگر گسترش یافت و توسط تعدادی رستوران و کافه احاطه شده که فاصله آنها با ورزشگاه پنج دقیقه است.

قرار است در دیدار ۲۹ مهر ماه با الطائی، از استادیوم جدید الشباب رونمائی شود و بلیت فروشی این مسابقه نیز آغاز شده که قیمت بلیت بهترین جایگاه ورزشگاه در نوع خود بسیار عجیب و غیرمنتظره است.

هر چند که ارزان ترین بلیت استادیوم جایگاه حدود ۱۴۰ هزار تومان (۱۰ ریال سعودی) قیمت گذاری شده اما برای بلیت بهترین قسمت ورزشگاه، رقم نجومی یک میلیون ریال سعودی معادل با رقم حدود ۱۴ میلیارد تومان ارزش گذاری شده است.

قیمت دیگر بلیت های VIP استادیوم به ۲۲ هزار ریال سعودی (حدود ۳۰۸ میلیون تومان) می رسد ولی قیمت ۱۴ میلیارد تومانی بلیت خاص بازی افتتاحیه استادیوم جدید که حدود ۲۷۰ هزار دلار بوده، در نوع خود بسیار عجیب است.

بلیت 14 میلیاردی در بازی افتتاحیه استادیوم جدید!

ورزش سه

+