به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، یوآف گالانت در کنفرانس خبری مشترک با «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد که رژیم صهیونیستی و آمریکا تصمیماتی را درباره امنیت اسرائیل و منافع مشترکاین رژیم با آمریکا اتخاذ کرده است. وزیر جنگ رژیم صهیونیستی افزود: حمایت‌های کاخ سفید آزادی عمل ما را تضمین می‌کند […]

 

به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، یوآف گالانت در کنفرانس خبری مشترک با «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد که رژیم صهیونیستی و آمریکا تصمیماتی را درباره امنیت اسرائیل و منافع مشترکاین رژیم با آمریکا اتخاذ کرده است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی افزود: حمایت‌های کاخ سفید آزادی عمل ما را تضمین می‌کند و توانمندی‌های ما را افزایش می‌دهد. امروز دومین هواپیمای آمریکایی حامل مهمات در اسرائیل فرود آمد.

وی بدون اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در حق ملت فلسطین مدعی شد: دشمن ما حماس است که به گروه دولت اسلامی شباهت دارد و از حمایت ایران برخوردار است.

وزیر جنگ جنایتکار رژیم صهیونیسیتی با مظلوم‌نمایی ادامه داد: جهان نباید جنایاتی که رخ داده و جنگ علیه آزادی و موجودیت ما که در آن به سر می‌بریم را فراموش کند. ما در خط مقدم دفاع از آزادی هستیم.

وی با اذعان به شکست رژیم صهیونیستی گفت: ما ضربه بسیار سختی خوردیم و از آن درس عبرت خواهیم گرفت. این ضربه سخت هزینه سنگینی برای ما در پی داشت. اکنون زمان جنگ است. جنگ طولانی و سخت خواهد بود ولی ما پیروز خواهیم شد.

گالانت بدون اشاره به شرارت رژیم صهیونیستی و کشتار فلسطینیان و اشغال سرزمین مادری آنان ادعا کرد: حماس، حزب‌الله و ایران محوری واحد و قدرت‌های شرور هستند و تهران است که تامین مالی این محور را انجام می‌دهد و دستورات را صادر می‌کند. دشمنان ما می‌خواهند ما را تخریب کنند، اما ما پیروز خواهیم شد.

در حالی که مناطق مختلف غزه آماج حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی قرار گرفته است گالانت گفت: از غیرنظامیان غزه خواستیم که به جنوب غزه بروند تا آسیب‌ها کاهش پیدا کند. ما روی اخراج حماس از غزه کار خواهیم کرد.

منبع: مـهر