تیم ملی در تورنمنت چهارجانبه اردن در برابر تیم ملی این کشور به میدان آمده است که نیمه نخست این بازی یک بر صفر به سود تیم ملی پیش می‌رود. در صورت پایداری این نتیجه تیم ملی فوتبال ایران در بازی نهایی این تورنمنت با مصاف قطر با رهبری کارلوس کیروش می رود. به این […]

- استقلالی‌ها جایی در ترکیب تیم قلعه‌نویی ندارند!

تیم ملی در تورنمنت چهارجانبه اردن در برابر تیم ملی این کشور به میدان آمده است که نیمه نخست این بازی یک بر صفر به سود تیم ملی پیش می‌رود.

در صورت پایداری این نتیجه تیم ملی فوتبال ایران در بازی نهایی این تورنمنت با مصاف قطر با رهبری کارلوس کیروش می رود. به این خاطر که قطر، عراق را شکست داده است.

تیم ملی دراین بازی با این ترکیب به میدان آمده است: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، رامین رضاییان، احسان حاج‌صفی، سعید عزت‌اللهی، احمد نوراللهی، علیرضا جهانبخش، محمد محبی، سردار آزمون، مهدی طارمی.

هیچ یک از چهار بازیکن دعوت شده از استقلال به اردوی تیم ملی در ترکیب ثابت ایران به میدان نیامدند. سیدحسین حسینی، مهرداد محمدی، صالح حردانی و روزبه چشمی ۴ بازیکن دعوت شده از استقلال به اردوی تیم ملی هستند. امیر قلعه‌نویی در حالی این تصمیم را اتخاذ کرد که خود سال‌های سال سرمربی تیم استقلال بود.

منبع: خبـر ورزشی