عذرخواهی خبرنگار سی‌ان‌ان از انتشار خبر کذب در رابطه با بریدن سر کودکان توسط حماس + سند
عذرخواهی خبرنگار سی‌ان‌ان از انتشار خبر کذب در رابطه با بریدن سر کودکان توسط حماس + سند

خبرنگار سی‌ان‌ان با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در ایکس (توییتر سابق)، بابت انتشار اخبار نادرست در رابطه با بریدن سر کودکان و نوزادان توسط حماس، عذرخواهی کرد.

به گزارش زیرنویس، به نقل از ایسنا، “سارا سیدنر” در پیامی نوشت: دفتر نخست‌وزیر اسرائیل روز گذشته هنگامی که پخش زنده داشتیم، اعلام کرد بریدن سر کودکان و نوزادان توسط حماس را تایید می‌کند. اسرائیل امروز می‌گوید که نمی‌تواند سر بریده شدن نوزادان را تایید کند.

وی در ادامه نوشت: من باید در رابطه با سخنانم مراقبت بیشتری به خرج می‌دادم و از این بابت عذرخواهی می‌کنم.

عذرخواهی خبرنگار سی ان ان

صبح شنبه گذشته(۱۵ مهر) حملات سنگین راکتی و موشکی مقاومت، شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور نوار غزه را هدف قرار داده و «محمد الضیف» فرمانده گردان‌های القسام (شاخه نظامی جنبش حماس) از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» خبر داد. عملیات طوفان الاقصی پس از آن آغاز شد که مسجدالاقصی طی روزهای گذشته با یورش‌های گسترده شهرک‌نشینان تندرو صهیونیست مواجه شد.

وزارت بهداشت فلسطین در به‌روز رسانی جدیدی اعلام کرد که طی حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه از روز شنبه تاکنون تقریبا ۱۸۰۰ نفر شهید و ۶۳۰۰ نفر زخمی شده‌اند.

روز گذشته(پنج‌شنبه، ۲۰ مهر) نیز روزنامه فرانسوی «لیبراسیون» در گزارشی، دروغ رسانه‌های صهیونیستی در رابطه با سربریده شدن کودکان توسط حماس را برملا کرده بود .

منبع خبر: رکنـا